منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 10-18-2018, 06:29 AM
قديم 10-18-2018, 06:29 AM
 
الصورة الرمزية لـ Alfagrr
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهرة
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 95

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ Alfagrr

الإقامة : القاهرة
المشاركات : 95
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Alfagrr غير متصل

افتراضي مرات خالي و بنتها و ابنها العرص .. حتى الجزء الرابع 06/12/2018

انا اسمي احمد اعشق مرات خالي و بنتها مرات خالي عندها 45 سنة بس وتكه اسمها اماني مليانة شويه شعرها اسود بيضة طيزها عمري ما شوفت طيز احلي منها مليانة و كل لما تمشي في البيت بيتهزو و بنتها اسمها ندي عندها 18سنة جسمها مشدود و بزازها كبيرة و طيزها زي طيز امها وانا عندي 19 سنة
دائما كنت لازم بعد مخلص المدارس اروح اقعد عند خالي اجازة الصيف كلها لحد لما في اجازة روحت عندهم و كان ابن خالي و انا منعرفش اي حاجة عن السكس و في الاجازة دي بدأنا نتفرج علس سكس و بدأنا نفهم وفي مرة كنا اعدين في البيت لوحدينا و بتفج علي سكس راح لقيت ابن خالي مسك زبي و قالي انا مش قادر روحت قلتلوا بتعمل اا يا ابن المتناكة و ساعتها كنا بنشتم عادي و متعودين علي بعض اوي قالي نفسي امصهولك روحت مطلع زبي قلي كل ده يا فاجر راح قعد يمصهولي ولا اجدع شرموطة لحد لما جبتهم في بقو راح بلعهم و قالي زبك حلو اوي يا حبيبي قولوا انت لسه شوفت حاجه روحت رميتو علي السرير و قلعتو و قعد العب في طيزو الي كانت شبه طيز امه و اخته بس مش لاحلي منهم اكيد روحت حكيت زبي في خرم طيزو و هو مستسلم خالص روحت قمت و دخلت اوضة اخته قولتلوا خليك زي ما انت كده يا متناك و جبت من اوضة اختوا كريم الي بتحطوا في شعرها و رحت الاوضة بتعتو لقيتوا نايم علي بطنوا و فاتح طيزو روحت قلتوا كسم طيزك الي شبه طيو امك و حطيت كريم علي طيزو و علي زبي و روحت مدخل زبي مره وحدة لقيتو صرخ صريخة فيها شرمطة تهد جبل وانا عمال اطلع و ادخل و هو عمال يقولي براحة ااااه اااااه زبك حلو بس براحه عليا ااااه نيكني كمان ااااه و انا نازل نيك راح الباب خبط اصدمنا انا و هو و قمنا لبسنا علي طول قلي انا هانزل افتح عشان شقتهم دورين الدور ال فوق في الاوض و الي تحت الريسبشن و المطبخ و اوضة الضيوف و السفره قولتلوا ماشي و انا هاروح احط الكريم مكانوا راح هو نزل و انا دخلت اوضة اختوا حطيت الكريم مكانوا و انا خارج من الاوضه لقيت حاجة كده تحت المكتب الي بتزاكر عليه ندي في اوضتها لقيت كلوتها و متغرق العادة شكلها كانت بتضرب سبعه و نص روحت مسكتوا شميتواا لقيت رحتوا فاجرةةةة روحت سيبوا مكانوا بسرعة و نزلت عشان ندي نشوف مين وانا نازل لقيت اماني و ندي جم كانوا في السوبر مركت بيشتروا حجات قلت كويس اني نزلت روحت قلتلهم ازيكوا جبتولنا اييه اماني رضت عليا قلتلي حماده حبيبي جبتلك الاكله الي انت بتحبها قلتلها حبيبتي و حضنتها و انا كنت بحضونها عادي قولتلها بس ايه الجمال ده كله هيفاء وهبي معانا في الشقة راحت ضحكنا كلنا و خبطيطني في صدري و قالتلي يلا يا بكاش و قالتلي راح ابن خالي قلها انا هاروح العب كوره مع صحابي تيجي معايا يا احمد قولتلوا لا انا مش قادر روح انت راح طلع لبس و انا طلعت معااه و هو بيلبس قولتلوا امك ديه مجنيناني و هموت و انيكها هي و اختك الشرموطة راح قالي اعمل الي انت عيزو يا حبيبي راح مسك بتاعي قولتلوا خلاص يا كسمك البس و كده كده اختك هاتنام عشان كانت سهرانه معانا امبارح و انا هستفرض ب امك قالي ابقي احكيلي عملت ايه قلتلوا ماشي يا خول راح مشي و اختوا نامت وانا نزلت لقيتها غيرت هدمها و لبست فيزون ضيق نيك كان مبين طيزهاا و بلوزة كت انا شوفتها هجت و بتاعي بقي زي الحديدة
هكمل في الجزء التاني ياريت تعجبكوا و نشوف التفاعل

الجزء الثاني
بعد مشوفتها لبسه الفيزون الاسود و البلوزه الكت زبي هاج و بقي زي الحديد قالتلي مالك واقف كده ليه قولتلها بتفرج علي احلي وحده في العالم وانا رايحلها عي المطبخ عملت كاني جالي شد عضل و مش عارف امشي فجت سنتدني و قعدتني علي الكنبه قولتلها اماني معلش دلجهالي شويه فدلجتهالي باديها النعمة قولتلها انتي بدلجي لخالي كده ده تلقي بيتمتع و ضحكت ضحكه كلها شرمطه قالتلي يا واد عيب فضحكت قولتلها تمام كده راقت فقامت و مشيت للمطبخ و مشيت وراها و حضنتها من ضهرها و رشأت زبي في طزها قلتلها شكرا يا حبيبتي اني تعبتك و دلجتيلي رجلي و هي مصدومه من زبي ومش عارفه تتكلم قالتلي فجاه انت بتعمل ايه قولتلها بشكرك يا حبيبتي علي تعبك و بوستها بوسه عميقه من بقها وانا ببوسها نزلت ايدي من ضهرها علي طيزها و دخلتها جوي الفيزون و اديتها بعبوس و سمعت احلي اااه في الدنيا و مسكت ايدي و شدتني طلعنا علي الوضه و قفلت الباب و رمتني علي السرير و قلعتني البنطلون و خدت بتاعي في بقها مص قلتلها براحه يا شرموطه مش هطير قالتلي اسكت ده خالك ملمسنيش من سنه و نزله مص في زبي فمسكتها من شعرها و قمتها قولتلها دوري يا متناكه روحت رميها علي الرير و قاطي البلوزه نصين و مسكت بزازها و مصيت حلمات بزازها قالتلي ااااه اااح مص يا حبيبي مص هيجني اكتر مش قادره مص مص اااااااااه انا نازل مص و ايدي التانيه علي كسها مش سايبو دعك و نزلت شهوتعلي ايدح فحطيت صوابعي في بقها تلحسهم و خلصت مص و نازل براسي بوس في بطنها و سرتها لحد موصلت لكسها فمسكت الفيزون و قعوا نصين و الشرموطه مكنتش لابسو ولا براه ولا اندر و مصيت كسها و هي تصرخ و تقولي ااااااه ااااااااه يا حبيبي محدش مص كسي بلحلاوه ديه اااااااه اااااااح يا دكري و انا مش عطيها اهتمام و مكمل مس وبصباعي عمال ابعبصها في طزها و هي اااااااه اه ااااخ مش قادره دخلوا بقي يا حبيبي مش قادره ااااااااااااااااااااه و مسكت زبي و كنت عايز ازلها فمدخلتوش و قعدت احك زبي في كسها وهي مش ساكته من الاهات فدخلتو مره وحده وهي ااااه يخربيت زبك ده خالك معندهوش كل ده ااااه يا حبيبي ااااااح انا منيوكتك و شرموتك ااااااااه انا سمعت الكلام هيجني اكتر رحت سرعت في النيك و هي اااااه يا حبيبي نزل جوه كسي كيسي محتاج لبنك ااااااه ريحني يا حبيبي اااااخ وانا مكمل نيك قالتلي خلاص مش قادره نزل بقي مش قادره ريحنييييي ااااااه و نزلت جوه كسها قالتلي اااح لبنك سخن مش قادره فمسكتها و لفتها و فتحت طيزها و لحستها و مسكت زبي و خلاص هدخلوا قالتلي لااااا لااا يا حبيبي مش قادره و كمان ده خالك عمروا معملها و انا خرمي صغير علي زبك الوحش ده فبعبصتها و نمت جنبها فحضنتني و قالتلي انا من النهارده بتعتك فبستها و قالتلي انا نازله اكمل الاكل و قالتلي تحب البسلك ايه قولتلها الترنج الاحمر كل لما اشوفيك بيه اهيج البسه و الترنج ده كان عباره عن فيزون ضيق نيك بردو و بلوزه بنص مفتوحه من الصدر فلبسته و قالتلي ايه رايك روحت جاري عليه ولزقي زبي في كسها و مسكت طيزها و قولتلها يهبل يا منيوكه و زقتني و ضحكت ضحكه كلها شرمطه و نزلت وانا دخلت اوضة ابن خالي استحميت و نزلت لقيت ندي صحيت و نازله قدامي لبسه بنطلون ابيض خفيف و ضيق نيك لدرجة اني شوفت لون الاندر كان لونه موف و تيشرت ابيض بنص و كان ضيق زي البنطلون و كان لبسه سنتيان اسود فا قولتلها اا الملاك الي نازل ده فضحكت و قالتلي ازيك يا حماده قولتلها معينفعش اشوفي و مكونش كويس فضحكنا و هي راحت علي التلفزيون وانا رحت لاماني في المطبخ قولتلها هاا يا حبيبتي جعان اوي قالتلي هي ندي صحيت قولتلها ايوه قالتلي طب خاليها تجهز السفره قولتلها ماشي رجعت لندي عند التلفزيون قولتلها يا ندود جاهزي اوصه السفره قالتلي قشطه انا هاموت من الجوع اصلا قولتلها محتاجه مساعده قالتلي ماشي تعالي روحنا الاوضه الي فيها السفر و متابعها كل لما توطي الاندر يبان اكتر وكان جسمها طري نيك كل لما تعمل حاجه تظها و بزازها يتهزو جامد فا هي وقفه في حته ضية كده و وراها الحيطه حيت جنبها قولتلها سنيه يا ندي هجيب حاجه عديت من وراها و انا بعدي رشأت زبي في طيزها و كانت طريه اوي قالتي طب كنت هوسعلك قلتلها يلي مش مهم خلصنا تجهيز السفر قولت انا لازم المس طيزها و زي متيجي تيجي قولتلها تيجي نعمل سباق مين الي هيطلع من الاوضه الاول قالتلي ماشي جرينا و كنت قاصد تسبقني قولتلها ماشي يا ستي سبقتيني برافو و خبطها علي طيزها فردت فعلها مكنتش اتخيلها و الغريب انها ضحكت ضحكه كلها شرمطه و طلعت فوق قولت انتهز الفرصه و اروح لاماني جىيت علي اماني و بعبصتها فجأه قالت ااااه يا واد ندي تشوفنا قولتلها ديه طلعت و حضنتها من ضهرها و عمال احك زبي في طزها قالتلي طب يا دكري روح اندهها تيجي تحط الاكل علي السفره قولتلها ماشي طلعت ل ندي خبطت علي الباب طلعت قالتلي ايه قولتلها يلي عشان تشيلي الاكل تحطي علي السفره قالتلي ماشي وانا نازل راحت خبطيطني علي طيزي و جريت و هي بتجىي لحظت انها ولا لبسه براه ولا اندر ااه يا كسمك قلعتيهم و خبطيطني عشان اخبها انا كمان دنا مش هرحمك يا ندي فحطينا الاكل و كلنا و خلصنا و اماني طلعت نامت عشان كانت تعبانه و انا طلعت اوصلها و نمت جنبها لعبتلها في طيزها و بزازها لحد لما نامت و طلعت بره الوضه لقيت ندي قعده قدام التلفزيون و فتحد رجليها شكلها كانت مستنياني انزلها وانا نازل لقيت ابن خالي العرص جيه و انا نازل قالي رايح فين انا عايزك قولتلوا عايز ايه يا بضان قالي انجز دخلنا الاوضه قالي هاا عملت حاجه قولت احا المتناك ده هيعطلني و مش هنزل لاخته فحكيتلوا عملت ايه مع امه و اخته فقلتي احا يا فاجر انا هجت اوي فطلع زبي وقعد يمص فيه لحد منزلت جوه بقو و بلعهم ودخل يستحمي وانا نمت
الجزء الثاني خلص اروني التفاعل

يا جماعة عشان ديه اول مره اكتب قصة فالطبيعي هتبقي قصيرة
و شكرا
الجزء الثالث
صحيت من نومي لقيت البيت ساكت طلعت من الاوضة مالقتش ولا اماني ولا ابن خالي بس لقيت ندي و ده كان من احلي حظ في حياتي قاعده قدام التليفزيون و كانت لبسه بنطلون استرتش ازرق ضيق نييك علي وركها و تيشرت بتاعي مش عارف خديتو ازاي نزلتلها قولتلها مش غريب عليا التيشرت ده ضحكت بكسوف قولتلها بس هياكل منك حته و حطيت ايدي علي ضهرها و قولتلها جسمي مكسر عايز افرد فردت علي الكنبه و خليتها تنام قدامي الكنبه كانت صغيرة فزنقتها عليا و لزقت زبي في طيزها و طيزها زي مقولتلكو ملبن طريه اوي و هي حسيت روحت مدخل ايدي من قدام تحت السترتش و الندر و قعدت العب سخنت شويه قالتلي احمد لا لا من فوق الهدوم بس انا مش ضمنه انت هتعرف تسيطر علي نفسك ولا لا قولتلها ماشي يا متناكه عدلت نفسي و شدتها من شعرها علي زبي عشان تلحسو و هي تقاوم و تقولي لا لا بقرف لا و انا شديتها بلعفيه و حشرت زبي في بقها و خليتها تمصو بلعفيه و هي تقاوم و انا اطلع و انزل بقها علي زبي لحد مضربت في بقها و سبتها قامت متنرفزه قالتلي اا الخره ده انا غلطانه دا انت مقرف و جريت علي الوضه و انا مصدوم مش عارف اقول ايه لبست و طلعت عشان اصلحها لقيتها قفله الباب نزلت تاني و قولت تظ بقي هتعمل ايه دنا بنيك امها فا عادي قعدت تحت شويه لقيت امها دخله قولتلها كنت فين يا حبيبتي قالتلي كنت بشتري شويه حاجات عايز حاجه يا حبيبي قولتلها تعبان اوي يا لبوتي قالتلي بليل طيب يا حبيب قلب لبوتك هجهز الاكل و ناكل دلوقتي طلعت تغير و انا لسه قاعد مكاني نزلت لبسه بنطلون موف ضيق من عند طيزها و نازل بوسعان و تيشرت كت ابيض و كان باين ان مش لابسه براه دخلت علي المطبخ هجت اوووي و بتاعي وقف هيفرتك الشورت دخلت وراها حضنتها من ضهرها و لزقي زبي في طيزها قولتلها مش قادر استني لبليل يا متناكتي و اول لما لمستها بزبي قالت اااااااااه يا حبيبي استني لبليل اااااااه طب براحه شويه و انا عمال ادعك بزبي و بايد علي بزبزها نازل تفعيس و الايد التانيه علي كسها عمال ادعك و هي سيحه فايدي اااااااه اااح ادعك ادعك كسي اوي يا حبيبي مترحمنيش ااوف اااح اوي ااااااه اكتر اكتر يا حبيبي وانا نازل تفعيس في بزبازها و دعك في كسها و بزبري في طيزها طلعت زبري و قولتلها مصي يا حبيبتي زبي عايز بقك نزلت مص و هي بتمص ولا احلي شرموطه لحد مضربت في بقها و بلعتو قولتلها حلو اوي لحد كده بليل نكمل قالتلي يلهوي لسه في بليل قولتلها اومال فاكره ايه و ضربتها علي طيزها جامد قالت ااااه اوكيه يا حبيبي و اوحش حاجه في اماني انها كانت بتتعب بسرعه مش متعوده علي النيك الكتير سبتها و قولت اطلع اشوف ايه اخبار ندي طلعت لقيتها فتحت الباب دخلت لقيتها نيمه ماسكه الموبيل قولتلها لسه زعلانه يا حبيبتي باصيتلي و متكلمتش قولتلها م انتي الي قعدتي تهيجيني ولا هتستعبتي قالتلي انا الصراحه مكنتش متوقعه ان ده يحصل انا الصراحه بحب التحسيس اوي بحب واحد يقعد يحسس علي جسمي كده ميسبش حته من غير ميلعب فيها قولتلها مش تقولي كده و هي كانت نيمه علي بطنها فحطيت ايدي علي طيزها الملبن و قعدت العب فيها قلتلي متعبنيش بقي انا اصلا زعلانه منك سبني و اطلع بره ضحكت و انا اصلا مكنتش قادر لسه ضارب مرتين مره في بقها و مره في بق امها نزلت قعدي علي الكنبه الي ندي مصت زبي عليها و قعدت استرجعت المشهد و انا بلعب في زبي و كانت اماني في المطبخ و ندي فوق هجت اويي قولت لا انا لازم اطلع ل ندي طلعت لقيتها لسه نايمه علي بطنها نطيت فوقيها و نشنت زبي بين فلقت طيزها و عمال ادعك بزبي قالتلي احمدد انت مجنون انت بتعمل ايه انا قولتلك انا زعلانه ابعد بقي ماما تحت و انا عمال ادعك بزبي بين فلقت طيزها و مديت ايدي و قفشت في بزازها و اول ما قفشت في بزازها استسلمت و فوسط مهي بتزعق عشان اقوم قالت ااااه انا بحب ده اوي ااااه قفشلي كمان ااااااف عليك زبك وجعلي طيزي من الحك قولتلها مش بزمتك عجبك زبي و انتي بتمصي قالتلي اااح عجبني اوي روحت زودت في حك طيزها بزبي و نزلت بايدي علي كسها و للاسف كل ده من فوق الهدوم بس كله بلحنيه بيفك وانا بدعك في كسها لقيتها نزلت شهوتها علي ايدي و غرقت بنطلونها طلعت ايدي من علي كسها و كانت غرقانه من هسلها و حطين صباعي الاوسط في بقها للاخر و اطلع و ادخلو و كل ده لسه بحك بزبي في طيزها و بقفش في بزازها قومت زودت و حطيت صباعين و هي بتلحسهم زي الشرموطه قربت من ودانها قولتلها م تمصي زبي تاني يا ندود لقيتها و بدون اي معارضه وقعتني من فوقيها و قالعتني البنطلون و نزلت مص قولتلها م انتي حلوه اهو اومال استعبتي ليه في الاول قالتلي انت هيجتني اوي و بعدين ايه الزب ده كله انت فشختلي بقي بيه و نزله مص في زبي مش سيباه فقولتلها اااه مصي يا بنت المتناكه لسانك هيجنني مصي يا كسمك و اخر مهجت شدتها من شعرها نيمتها علي ضهرها و نمت فوقيها و احنا التنين نازلين بوس في بعض و انا مسكت شفيفها قطعتها و عمال ادخل اساني في بقها و هي تلحسو هجت اكتر نزلت علي بزازها و برضو معرفتش الحس من تحت الهدوم و نزلت علي بطنها و سرتها و بعدين روحت لمكاني المفضل فتحت رجليها لقيت البنطلون متغرق عسل و كسها شبه باين عشان لبسه فيزون و مبلول كمان قفشت كسها ببقي مره وحده و هي ااااااااااااااااااااااااااااه ااااااخ اااحااا اا الفجر ده الحس كسي اكتر الحس ااااااااح ااااه كسي وجعني اويي و عايزاك تلحسو اكتر ااااااه وانت نازل لحس بعنف و لحظت عشان بلحس بعنف و الفيزون مبلول اتقطع من عند خرم طيزها و من غير تفكير سبت كسها و دخلت علي خرم طيزها وكان احساس حلو اوي وانا بلحس كده من غير هدوم قولت هحاول ققطعو من عند كسها و هي غرقانه في اهاات مش مستوعبه الي بيحصل و عرفت اقطعوا من عند كسها و اول ما اتقطع من غير تفكير بردو قومت قافش كسها كسها كان ناعم اوي مفهوش ولا شعرايه قالتلي اااااااه يابن الوسخه انت قطعت البنطلون و برضو من تحت الهدوم بس مش مهم انا مبسوطه خلي بالك احسن تفتحني وانا مش راحم كسها المهلبيه ده قالتلي ااااه كفايه انا نفسي تدخلو في طيزي خد الكريم ده و دخل زبك في طيزي قواتلها قومال فين الي كانت بتقول من فوق الهدوم بس اه يا شرموطه خدت منها الكريم و دهنت خرم طيزها و زبي و دخلتو طيزها عشان طريه اوي خرمها وسع بسرعه فدخلتو كله مره وحده قالتلي اااااااااااااااااااه اااااااح ااااااااووووف براحه علي خرم طيزي ديه اول مره راعي ظروفه اااااااه قولتلو انا مش هرحمكوا يا شرميت و بعد شويه من النيك تحولت لمتعه قالتلي ااااه اااح انا عايزه اشرب لبنك تاني اصلو عجبني اول مره اوي طلعت زبي من طيزها و حتيطو في بقها و مصيتو لحد لما نزادلت علي وشها و في بقها و بلعتو زي الشرموطه اماني و اخوها المعرص خلصنا قالتلي انت احلي حماده في الدنيا انت تيجي تنكني وقت متعوز قولتلها ماشي يا متناكه و ضربتها علي طيزها زي مضربت امها بظبت قالتلي ااااه سبها ترتاح شويه بقي و ضحكت بشرمطو وهي بتضحك و فتحه بقها حطيت صباعي في بقها قامت مصتو علي طول من غير متفكر قولتلها شرموطه شرموطه قالتلي معاك انت بس يا قلبي قولتلها خلاص انا هاروح ارتاح في الاوضه شويه سبتها و مشيت لقيت حد بيجري علي السلم قولت احااا لو كانت اماني شفتني و ده اكييد نزلتلها و قولت هاشوف و هجرها في الكلام دخلت عليها لقيت اماني بتقولي مره وحده كده و مكنتش اتوقع كده خالص و بكل جراءة ندي عجبتك ولا لا اتصدمت شويه قولتلها فزيعه بس مش احسن منك يا جمييل حضنتها و لزقت زبري في كسها و صدري في صدرها قالتلي وانت لسه فيك حيل انا الصراحه كنت تعبت حتي لما لمست زبي فكس اماني مقدرش يقف قولتلها طب ثانيه طلعت اوضه اماني انا كنت عارف خالو بيحط الفياجرا بتاعو فين خدت حبايه و نزلتلها تاني شدتها من ايديها و حضنتها تاني و رشات زبي في كسها و صدري في صدرها و قفشت في طيزها بايدي قالتلي يا واد انت اييه مبتشبعش نيك مصتهولك و ضربت في بقي و بعدين طلعت نيكت البت و مش عارفه بقي عملت ايه معاها و انا بره اييه قولتلها انا لسه واخد فياجرا من بتوع المعرص جوزك حالا عشان اقدر عاليكي و كان سعتها زبي وقف علي كسها تاني وهجت قالتلي احا مدخوتش منو تاني انت صحتك زي البومب مش محتاجه يا حبيبي و هي بتتكلم قمت قافش شفيفها و دخلت ايدي من تحت البنطلون و عمال ابعبص و بعدين نزلت علي رقبتها و هي اااه يا حبيبي انا تعبانه اوي بعبص اكتر ريحني يا قلب لبوتك اااااه و كانت خلصت الاكل نيمتها علي ارض المطبخ و قطعتلها البنطلون قالتلي ده كمان و مكنتش لبسه اندر دخلتو في كسها مره واحده قالت ااااااااي ااااه زبك وحشني اوي اااااه نيكني نيكني اوي اااااخ اااااااف علي حلاوه زبك نيكني اكتتتتتتتتررررررر اااااااااااااااه افشخني زي ندي احنا شرميتك من النهارده اااااااه و انا مش حاسس بنفسي من الفياجرا الي انا واخدها و نازل نيك قعدت اكتر من نص ساعه بنيك في كسها شلتو من كسها حطيتو في خرم طيزها و علي الناشف صرخت اااااااااااااااااااااااااه لا لا لا لا شيله اااااااااي شلتو لقيت طيزها منزله دم جبت صابون مواعين و حطيتو علي خرم طيزها و علي زبي زي بنتها و دخلتو مره واحده قالت ااااااه ااااااي اااااااااح متعني متعتي انا عايز اتمتع و انا جبت اخري و هي تعبت هي كمان قومت جيبهم في طيزها و هديت كده لفتها خليتها نايمه علي ضهرها و نمت فوقيها خلاص ميت من التعب قعدنا نبوس بعض لحد مسمعني صوت الباب جرينا علي السلم الخلفي هي طلعت الاوضه عشان تغير و انا طلعت اريح عشان تعبت لقينا ابن خالي جيه مع خالي حطو الاكل و انا كنت استريحت شويه نزلنا كلنا ناكل و ندي كانت قاعده قدامي في السفره و كانت غيرت لبسها كانت لبسه هوت شورت لبني و كت حملات احمر وامها لبست جلبيه كده فوق الركبه و وسعه من الصدر كل لما توطي اشوف بزها واحنا بناكل لقيت ندي يرجليها و بتلعب في زبي من تحت السفره و انا وقعت مني المعلقه نزلت اجيبها لقيت اماني فتحه رجليها و مش لبسه اندر و كسها باين و كانت قاعده جنب ندي ندي لس بتلعب في زبي و انا ماسك صوابع رجليها بلعب فيهم و انا قومت مادد رجلي دهلتها مابين رجل اماني و بصباعي التخين عمال البعبصها في كسها و فضلنا كده لحد مخلصنا الاكل و قعدنا علي النتريه اماني قالت لندي روحس السوبر مركت هاتي شويه حاجات و خدي احمد معاكي عشان يسوق العربيه وافقنا و طلعنا نلبس خلصت لبس دخلت علي ندي الاوضه لقيتها لبسة جيبه قصيره و بلوزه بينك قومت زنقتها عند الحيطه ...
و بكده خلص الجزء الثالث خلص
اتمني يعجبكم

الجزء الرابع
زنقتها في الحيطة و ماسك بزازها بايدي مش رحمهم و زانق زبي في كسها قالتلي ايييه انت مابتتعبش قولتلها هو في حد يتعب منك يا لبوه و سبت بزازها و قفشت في طيازها الملبن قالتلي طب كفايه كده لحسن حد يشوفنا قولتلها ماشي و ضربتها علي طيزها بكل عزمي قالتلي اااااه براحه علي طيزي قولتلها انت لسه شوفتي حاجه يا لبوه ضحكنا و نزلنا لقيت اماني مستنيانا و بصلنا بصه غريبه كده مافهمنهاش ساعتها و اديتنا ورقه بلطلبات الي عيزاها روحنا ركبنا العربيه و في الطريق مسكت ايد ندي قولتها بحبك قالتلي متهزرش قولتلها بحبك و مش هستغني عنك و عن جمالك ده لحد غيري و كان الغرض من الكلام ده الصراحه انا كان نفسي تستسلملي و انا بنكها و قامت بيساني في بوقي قولتلها يا لبوتي حد يشوفنا و كملنا الطريق و انا بسوق مديت ايدي بين رجليها قعدت العب في فخدها الملبن الاول و دخلت علي كسها قعدت العب فيه و هي مستمتعه و تقولي ااااه يا حبيبي ااووف انت رجلي من النهارده انت ابويا مش الخول الي في البيت ااااااه كمان ااااااه ادعك قوي ااااه و قعدنا علي كده لحد موصلنا و نزلنا اشترينا الحجات و بعد مخلصنا لقيت ندي حيبه اولويز قولتلها انت عندك الدوره الشهريه ولا اييه قالتلي لا تلقيها ماما قولتلها امك ديه شرموطه نفسي انيكو مع بعض قالتلي انا معنديش مانع بس هي مش هتوافق و اوعي تقولها انك بتعمل معايا حاجه قولتلها متقلقيش انا هتسرف في الموضوع ده و لقيتها مدت اديها علي زوبري و فتحت البنطلون قالتلي جيه دوري امتعك قولتلها ماشي يا شرموطي روحنا ندي طلعت تغير و خالي مكنش موجود سألت ابن خالي قالي جالو شغل مستعجل نزلو قولتلو طب يا خول عيزك تخش الاوضه متتلعش منها النهارده بالي ليه قولتلو من غير ليه يا متناك قالي ماشي بدور علب اماني لقيتها قعده في الجنينه الي وره الفيلا و الجنينه ديه شباك اوضه ندي و الخول ابن خالي و شباك خالي ممكن يشفوها قولت كويس العري خالي مش موجود و كل الي في البيت عارف الي بعميلو رحتيلها قولتلها ايه يا جامده انا شوفت ندي بتجيب اولويز ده ليكي ولا ايه قالتلي لا ده خالتك و بنتها سلمي هيجو عندنا كام يوم كده عشان في مشاكل عندهم في العيله قولتلها مفهمتش بردو الاولويز ده ليكي قالتلي لا خالتك قاليتلي اشتريه عشان سلمي و هما نسيو يجيبو و مش هيعرفو ينزلو في الطريق قولتلها مممم طب انت تعرفي الي انت وحشاني و نفسي امتعك و مديت ايدي علي فخدها قالتلي عجبتك اوي ندي مسكتها و سايبني قولتلها بنتك ديه فجره زيك قالتلي نفسي اشوفك و انت بتنكها و الي اتصدمت منو قالتلي انا نفسك تفتحها و قولتلها مش هتعرف تتجوز قالتلي ملكش دعوه بلموضوع ده دلوقتي في عمليات و حاجات ترجع كسها مقفول تاني مفهمتش الصراحه الي قالتو بس قولت لنغس فرصتك جاتلك قولت انا عشان اقدر عليهم لازم اخود الفياجرا بتاعت خالي قالتلي اماني ايه صرحان في ايه قولتلها هخاليكي تشوفي و هنيكك معاها قالتلي ازاي قولتلها النهارده بلبل هخش علي ندي انيكها و انت تخشي علينا و اتعملي انت بقي قالتلي يا صايع ماشي و ضحكنا طلعت لندي قولتلها الحوار بس كأنها متعرفش بس قومت روحت خدت الفياجرا و استنيت لحد ما مفعولها يبدأ و دخلت علي ندي قولتلها جاهزه قالتلي اوي روحتلها كانت لبسه اندر لبني و مش لبسه براه قومتها من علي السرير و ابتديت حنين قعدت ابوسها في بقها و ايديا الاتنين علي طيازها عمال ادعك فيهم رميتها علي السرير و قلعت البوكسر قولتلها مصي يا شرموطه قالتلي يااه وحشني اووي نزلت مص ولا اجدع شرموطه و تلحس في بضاني اماني كل ده بتابعنا و مقدرتش دخلت قالت بتعملو ايه ااه يا شرموطه راحت لندي مسكت شعرها وحطيت زبي في بقها و دخلتو في بق ندي وطلع رسها و تزلها علب زبي ضحكت ل اماني و حطيت صباعي في بقها تلحسو و هجت خلاص قومت اماني كانت قلعت قولتلهم مش هرحمكو يا شرميت زقيت ندي علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت لحس في كسها قالت ااااااه الحس الحس كسي جامد متسبهوش ااااه اااااووووف علي الولعه الي في كسي و اماني هاجت نزلت مص في زوبري قولتلها ايوه كده يا شرموطه و كملت لحس و ندي قالتلي ااه بعبصني انا نغسي تبعبصني دخلت صباعي في كسها براحة عشان ميتفتحش دلوقتي و سمعت احلي صريخه ااااااااااااااااااااااااااه ااااااوف كسي مش قادره اكتر دخلو اكتر ااااااااح اماني خافت ابنها يسمع و هي متعرفش اني بنيكو سابت زبي و طلعت علي السرير نزلت بوس في ندي و تفعيس في بزازها ببص لقيت طيز اماني جنبي بلايد التانيه دخلت صباعي في طيز اماني قالت اااااااه يا دكري ااااه ااااه انا شرموتك اكتر مترحمنيش وانا عمال ابعبص و الحس كس ندي و ببعبص اماني في طيزها و خصل مزيج من الاهات ندي تقولي ااااااه ارحم كسييي اااااااه و اماني اااااااه كمان مترحمنيش اماني قالتلي يلي بقي بزبك و في كسها ندي قالت ماما لا هتفتح قالتلها ملكيش دعوه يا لبوه انا هتسرف و كملو هما بوس رفت رجل ندي علي كتفي و زبي عمال ادعك بيه علي كس ندي و دخلت الراس ندي ااااااااه اااااح ااااووووف كسي ااااه متوقفش يا حبيبي كمل اااااااااه كملت و بدخل زبي و الدم نزل علي زبي لحد مدخلتو جوه و هي اااااااااه نكني نكني حلو اوي الاحساس ده اااااخ كسي زبك حلو اوي نكني جامد قعدت اطلع زبي و ادخلو براحه الاول عشان متتعبش و بعد كده ابتظيت اسرع في النيكه و اماني حلو يا شرموطه يا لبوه مترحمهاش يا حبيبي و اماني بتهيجني بكلمها و قامت قعظت بكسها علي وش ندي عشان تلحسو و اماني ابديت اهاات ااااااح كسي مصي يا لبوه مصي يا شرموتك مصي كس مامتك اااااااح بقيت انا بنيك ندي و ندي بتمص لاماني و انا و اماني في وش بعض روحت افيش اماني من شعرها و بايسين بعض علي الوضع ده لحد لما طلعت زبي لقيت الدم نازل من كس ندي اماني نزلت تلحسو لقيت طيز اماني بتغريني نزلت لحستها و حطيت زبي علي خرم طيزها و مدخلو كلو مره وحده قالتلي اااااااااه طيزي اااااح مش قادره اااااه يا دكري ااااه انا شرموتك اااااااه و زقيت وشها علي كس ندي عشان تكمل لحس و ندي اااااه يا ماما الحس اكتر انا لبوه تحت ايديكو اااه يا ماما اااااااااه كسي و انا عجباني طيز اماني مش هيدسيبها و اماني مش قادره تلحس من التعب ندي قامت و بدأت لحس في بزاز امها خرم اماني كان ضيق فكنت متمتع و اماني ااااااااه مش قادره ارحموني و ندي نزلت تخسيس علي كس اماني و انا نازل نيك في طيزها مش سيبها و هي اااااااه طيزي ااااااخ اااوووف مش قادره مش قادره سبتها قومتها و رميتها علي السرير و لحست بزازها و تعفيس فيهم ونزلت وحده وحده وصلت لسرتها لحستها و نزلت علي كسها لحس لحس لحس و دخلت في كسها صباع بعد كده صباعين و هي صويت اااااااه ااااااااخ كسي عايز لبنك يا حبيبي ارحم كسي و نزل لبنك فيه ااااااه دخلو بقي اااااااااه دخلوووووو قومت مدخل زبي في كسها و هي اااااه ايوه ااااااه شديت ندي من شعرها و حطيت بقي علي بقها و نزلنا بوس في بعض و نازل نيك في اماني مقدرتش حسيت عايز انزل سرعت في النيك و سبت ندي و حضنت اماني و ندي بتبس علينا لحد لما نزلت لبني في كس اماني و اماني ااااااه كسي بيحبك اوي لبنك سخن اويي اااااااح و الفياجرا كانت عملا شغل شديت ندي من شعرها و نيمتها و دخلت زبي في كسها اماني قالتلي يخربيتك مابتسكتش اححا و انا نازل نيك في ندي و ندي اااااااه نيك نيك لبوتك نيييك جامد اااااح ااااااه نيك اووي و اماني قلت اوعي تنزل جواها و انا مش سامع حاجه و عمال انييك و ندي هتموت مني ااااااه خلا يا حبيبي تعبت طلعت زبي من كسها دخلتو في طيزها الملبن و هي ااااااااااااه ارحمني مش قادررره ااااااخ طيزي اااااااه و اماني مستمتعه بلمشهد وانا حسيت هنزل تاني طلعت زبي من طيزها و قعدت العب عشان انزل و هما مستنيين تحت زبي و فتحيين بقهم لحد منطرت علي وشهم غرقتهم و نمت علي السرير من التعب و نزلو هما الاتنين لحس في زبي لحد ما اماني قالت ناقص حاجه نيمت ندي عي ضهرها و نزلت لحس في كس ندي و ندي تعبت خلاص و تقول لامها ااااااه يا ماما مش قادره اح اح اح اح اااااااح لحد مانزلت ندي العسل من كسها و اماني كملت لحس العسل و انا قومت لحست عسل كسها الجميل نمنا جنب بعض للصبخ عريانين ......
انتهي الجزء الرابع اتمني يعجبكو

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 12-06-2018 في 08:03 PM.
قديم 10-18-2018, 07:13 AM
قديم 10-18-2018, 07:13 AM
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi
مشرف القصص و ادمن الدردشه
الجنس : ذكر
الإقامه : تونس
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 9,368

مشرف القصص و ادمن الدردشه
 
الصورة الرمزية لـ Sami Tounsi

الإقامة : تونس
المشاركات : 9,368
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Sami Tounsi غير متصل

افتراضي رد : مرات خالي و بنتها و ابنها العرص

اي اضافة تكون هنا على شكل تعليق ثم اعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بدمجه تجد رابطه في توقيعي ..

ملاحضه : لا تستعجل كنا فعلت في الجزء الاول و طول في الاجزاء و نقص على قدر المستطاع من كلمت روحت ..
قديم 10-18-2018, 07:34 AM
قديم 10-18-2018, 07:34 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
مشاركات : 1,266

نسـوانجي خـبير

الإقامة : القاهره
المشاركات : 1,266
الجنس : ذكر
essamelged2 غير متصل

افتراضي رد : مرات خالي و بنتها و ابنها العرص

فين الباقى
قديم 10-18-2018, 09:07 AM
قديم 10-18-2018, 09:07 AM
 
الصورة الرمزية لـ محب العشق
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 3,664

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ محب العشق

المشاركات : 3,664
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
محب العشق غير متصل

افتراضي رد : مرات خالي و بنتها و ابنها العرص

بدايه موفقه استمر
قديم 10-18-2018, 03:16 PM
قديم 10-18-2018, 03:16 PM
 
الصورة الرمزية لـ ليلي احمدد
نسوانجي متميز
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,564

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ ليلي احمدد

المشاركات : 1,564
الجنس : أنثي
أنجذب لـ : النساء
ليلي احمدد غير متصل

افتراضي رد : مرات خالي و بنتها و ابنها العرص

كويسه
بس بلاش الاجزاء الصغيرة دى علشان بتفصل القارىء
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة انا و مرات خالي.. حتى الجزء (22) 21/11/2019 sadkotaro قصص سكس المحارم 256 أمس 10:16 AM
مكتملة سلاح مرات خالى الفتاك ..( 35 ) جزءا .. الجزء 22 و ما بعده في الصفحه الثانيه mody hany قصص سكس المحارم 1384 04-18-2020 10:53 AM
متسلسلة قصة انا و الحريم الجزء الرابع 22/4/2018 الزبيب المحروم قصص سكس المحارم 44 12-24-2018 04:13 AM
متسلسلة هم في حياتي.. الجزء الرابع عشر 17/9/2018 Soso sucking قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 111 12-01-2018 10:06 AM
مرات خالي و بنتها و ابنها العرص الجزء الثاني Alfagrr قصص سكس المحارم 2 10-20-2018 07:16 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مرات, العرس, ابوها, بنتها, جامد
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:23 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


كيف اوسع خرم طيزي بالخيارقصص سكس سلما هانمقصص سكس محارم غلطه بنتينسوانجي طيز عمتوسكس اخوي بلع خني/showthread.php?t=390796&page=5سكسي النضفتمختارت قصص نيك مع الصور اخ وزوجة اخوهقصص سكسيه نيك متدينهقصص سكس محارم أغتصاب أختي بسببيصور عرب سكس بطقم احمر داله نسوانجي احمر اليومشيميل ماسترس في القطارسكس ماكت جنسي ضيز كبيرزب مصري لتعارفسكسي نيك عراقية غتصابه بل القوهصور نارنيكقصص عصام ينيك الام وبنتها مصرينسوانجي قصص زنا سكان الحارةمكتوب سكس خاليقصص نيك مع مدام ثريه من شابالالبوم الكامل لسمر اليمنيه في نسوانجيبحب لبلي سكس عرب البومقصص نياك كسي هاها نياك ممحوانمره عنده ذكركيف نيكعروسة بتتناك..كل يوم وليلة نيك للصبح قصصكسكوسقصص سكس جماعي ماما الشرموطه وبابا الديوثقصص ناكوني مجموعهصورسكس المصور وزوجته الممحونة الهايجةجديدسكس العرب من حملت واتفضحت زبه جرحنى فى طيزىاقوء قصصالسكسعرب نار قصص سكس الغفيرارقام سوالب جديده علي شأت اسيوطقصص جنسية زوجتي والرجال الجزء 13قصص محرومات نيك خرمان مراهقمنتديات نسوانجي سكس محارم نقاشيشباب،جميل،زب،فتاكقصص سكس تخليك تولعنيك حفيدتين مع جدهمنبك ممراهقين18سنه كلسونصورسكس رحاب القحبهنيك صاحبته في السياره ليبيbrazzers لحقونينجود منيوكةكس اختي صور نسوانجيصورسكس حب مبتنسىش سكساخوجوزي بيهيجنيسكس شميل زبركصور سكس دكتورة محسشرقم شرموطه شاميه لتعارف ع السکسموجب سالب دمياطصور اكبر طيز وكس في العالم وثدي صوره كاملهمتسلسلة مارفلمختارات قصص سكس المحارم ارشيف متسلسلهقصص نيك نكني وانانايمه نيك عنيفقصص كسي حبيبي بعد الطلاققصة نيكي مع حبيبي حبلنيقصص نيك صديقي ديوث علي مرتة جابها ونكتهاسكس الاندر يحك في الكسفلام دياثه على زوجته نيك خماعي ملكات السكسfotoروايات سكس نيك اححححح نساء مربرةقصهنيك.الكس.علي.لسان.صاحبه.القصهقصه سكس يجيب لزوجته واحد للبيت ينيكها قدامه ومستمتع بذالكقصص محارم زيزينجود منيوكةقصص محارم نسونجي سكس جديد الارشيفقصةنيك بنات البحيره أثاره ومتعهمعاكسات مراتي قصص سكسطيب لما تفتح على سلفه سكسقصص نيك ورعانقصص سكس زوجات متسلسلهسكس اجنبى شديد وقذف مترجم عربىقصص محارم مصورة البراونامتبي تنتاك من ابنهاصور طياز سوالب سوريهطيزي تاكلني نسوانجيصورسكس قصص ايمن وعمنيقصص لواط اخي ينيكني وانانايم وخلاني سالب مفتوحقصص كانت تهيجني بلمس زبي وبكلامها علي العراب نسوانجي بزاز ات كبيرةتحميل افلام السكس السمينه صوفيا روزيقصص قريبتي ساديهنيك حبيبي حقيقيوبوسقصص.طيازأختيحمودي الخول site:forum.lazest.ruقصص جنس سكس هيجانة ع الاخرسلسله المحارم تابوقصص محارم اناوامي الخاينه نسوانج.comقصت خدام ستي رحابصور سكس سالب اسمر ممحون 22