منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 06-05-2019, 08:53 PM
قديم 06-05-2019, 08:53 PM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 174

نسوانجي مميز

المشاركات : 174
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Zeko زيكو غير متصل

Thumbs up قصة: الخول خلاني انيك اخته من ثلاثة اجزاء

في البدايه احب اقول لكم ان دي اول قصه ليا علشان كده هيكون في مقدمه بس بعد كده هندخل في القصه على طول لاني شخص بحب الاختصار والانجاز بس ما تقلقوش في القصه مش هختصر حاجه وهحكي لكم كل التفاصيل دي قصة من تاليفي مش حقيقيه بس في قصه تانيه حقيقيه حصلت معايا اوعدكم اني هنشرها المره اللي جاية واتمني تعجبكم و تقولو رايكم و نصايحكم

ندخل في القصه على طول انا اسمي زيكو شاب عندي 22 سنه من اسره متوسطه الحال عندي اخين اصغر مني.. وانا من سن صغير اتعودت اني اشتغل و اصرف على نفسي طولي ظ،ظ¨ظ* و وزني ظ§ظ* كيلو يعني طويل و رفيع و نسيت اقول لكم اني ساكن في منطقه سياحيه ومصيف و بشتغل هناك في فندق وساكن فيه ومن هنا بدات قصتي

كنت شاب زي اي شاب بحب السكس وبتفرج علي افلام وأقرأ قصص المحارم والشذوذ وحصل معايا قبل كده تجربه بس زي ما قلت لكم قلت لكم هحكيها بعدين .. ما كانش في دماغي ابدا اني انيك شاذ او حتي اني افكر اهيج على اي ولد.. وفي يوم من الايام وانا خارج من الشغل حصلي حادثه!!!
شاب خبطني بعربيته وانا بعدي الشارع. الخبطه ماكانتش قويه اوي بس طبعا وقعت على الارض وهدومي اتبهدلت والناس اتلمت علينا .. نزل الشباب من العربيه وكان شكله كالاتي: جسم ابيض شعره طويل و كان لابس بنطلون مقطع بس كان مقطع اوفر كان مبين فخاده كلها وما كانش في شعر في رجله ولا دقنه كان املس وكان لابس تيشرت نصف كم ضيق وماسك على جسمه كان رفيع وطويل ..المهم جاه عشان يطمن عليا وكانت طريقه كلامه كالاتي : انا اسف جدا ما كنتش اقصد انت حصل لك حاجه
كانت طريقه كلامه بتوحي لي انه Gay لانه كان بيتكلم بدلع زي البنات او أنه ابن ناس ومتدلع وانا بصراحه كنت حابب استغل الموقف لان الناس كانت حوالينا كتير وباين على شكله ومن العربيه اللي معاه انه شاب غنى فكنت عايز اطلع منه باي مصلحه فقلت له ايوه مش قادر اتحرك حرام عليك انتم معاكم فلوس وعربيات تدوسو بيها على الناس احنا لازم نروح القسم ويتعملك محضر
قالي لا ابوس ايدك انا مستعد لاي تعويض ومستعد اوديك المستشفى بس ما تكبرش الموضوع
فجأه لقيت الناس بتتدخل وواقفين في صفي واللي يقول حرام عليك واللي يقول الواد ده لازم يتربى و لازم يروح القسم ....
وطي الشاب ده علي راسي وقال لي ابوس راسك هاعمل لك كل اللي انت عايزه بس تقول للناس انك كويس وانا هاوصلك في اي حته انت عايزها!
ابتسمت وفرحت اني هوصل للي في دماغي وما بينتش ده لحد وقلت لهم خلاص يا جماعه ما حصلش حاجه انا هابقى كويس بس هو يوصلني المستشفى وانا مسامحه وفعلا قومت وقفت ولقيتني قادر اقف على رجلي وركبت معه العربيه وبدا يتحرك ويبعد عن مكان الحادثه
عدي خمس دقائق كاملين وانا راكب معاه العربيه من غير ما يقول ولا كلمه بس الواضح على وشه ان بدا يهدا من الرعب اللي كان فيه من شويه وانا استغليت الوقت ده في التفكير فكرت ازاي استغل الشاب ده لاني وقتها كنت محتاج الفلوس جدا وما كانش الشغل جايب همه وكنت مشطب خالص (ع الحديدية) وقلت في بالي لو الولد ده طلع خول انا ممكن ان انيكو واصوره وامسك عليه ذلة واطلب منه الفلوس اللي انا عايزها بس لازم اتاكد الاول
قطع سرحاني الشاب وهو بيقول لي انا متشكر جدا لانك مارضيتش تروح القسم و انا اسف بجد اني خبطك وزي ما قلت لك انا مستعد لاي تعويض تحب نروح المستشفى ولا نروح فين.. قلت له لا انا كويس مش محتاج مستشفى انا بس محتاج اروح اي مكان فيه حمام عشان اغسل هدومي و اغسل وشي وافوق من اللي حصل.. قال لي انا الشاليه بتاعي قريب من هنا ممكن تتفضل عندي وتعمل كل اللي انت عايزه هناك احسن من اما نروح المستشفى عشان برده ممكن ندخل في سين وجيم قلت له تمام قال لي انت اسمك ايه قلت له اسمي زيكو اصحابي بيقولوا لي كده قال لي عاشت الاسامي يا زيكو وانا اسمي شادي
قلت له اتشرفت بمعرفتك وكمل سواقه ووصلنا الشاليه اللي كان فخم جدا كانه فيلا وانا في بالي اني اخيرا هعرف الولد ده طبيعته ايه بس كنت خايف ليكون اهله هناك وما اعرفش اخذ راحتي معاه وما اعرفش استفرده و اتكلم معاه براحتي
نزلت من العربيه و قبل ما ادخل سالته قلت له هو في حد جوه قال لي لا انا قاعد هنا لوحدي علشان احنا في الاجازه واختي كانت موجوده بس هي سافرت و هترجع بكره وبابا وماما عايشين بره مصر مش بيجوا خالص بس بيبعتولنا فلوس نصرف على نفسنا لحد ما تخلص الكليه قلتله تمام ودخلنا الشاليه ودخلت الحمام اخذت شاور عشان افوق من اللي حصل ده كله وكان في بورنس متعلق وراء الباب في الحمام لبسته وخرجت بيه
شادي: ايه ده انت لبست البرنس بتاعي يلا يا زيكو حلال عليك ههههههههيييي وضحك ضحكه سافله
انا: اعمل ايه يا شادي ما انا هدومي بتاعه الحادثه توسخت لما وقعت على الارض وعايز اغسلها و بصراحه كده انا قررت استغلك واطلب منك ان ابات عندك النهارده ع ما الهدوم تنشف ممكن؟ ولا في مشكله
شادي: طبعا يا حبيبي انت تؤمر النهارده بس انت تبات زي ما انت عايزه انا قدامي اسبوعين هنا في المصيف لو حابب تفضل معايا على طول خليك
انا: طيب مش نتعرف على بعض اول انا كل اللي فهمته عنك انك اسمك شادي وعندك اخت وباباك ومامتك بره مصر ما اعرفش انت عندك كم سنه ولا في سنه كام
شادي: انا يا سيدي عندي 20 سنه و في تانية كليه واختي اسمها ياسمين توأمي ومعايا في نفس الكليه كنا عايشين بره مصر مع بابا وماما وبنيجي هنا علشان الدراسه نعيش مع تيته بس هي توفت واحنا حاليا عايشين لوحدنا انا واختي طول الدراسة وبنسافر ف الإجازة لاهلنا اللي هو كمان اسبوعين
انا: وانا يا سيدي عندي 22 سنه في رابعه كليه و عندي اخين اصغر مني بس انا يعتبر عايش لوحدي و بشتغل هنا في فندق وبنام هناك يعني تقريبا مش بروح البيت خالص غير ممكن زياره مره كل اسبوع
شادي: تشرفت بيك وحاسس اني حبيتك زي اخويا و هنبقي أصحاب اوي
قلت له طيب هنعمل ايه دلوقتي قال لي بتعرف تلعب بلايستيشن قلت له طبعا قال لي طيب تعالى نلعب شويه وبعدين ندخل ننام
دخل غير هدومه وخرج لابس شورت احمر وفانله حمرا شغل البلاي ستيشن وقعد جمبي وانا لابس البورنس ومش لابس تحته حاجه
كان اللبس بتاعه مغري جدا وكانت طيظه كبيره ومغرية جدا .. عشان كده قررت اني ابدا و ابادر واحاول اغريه عشان لو استحاب اتاكد انه خول وبدات افك الحزام بتاع البرنس ورفعت رجلي الشمال لفوق وانا قاعد علشان زبي بيبان من البرنس وهو كان قاعد على اليمين وكان مركز في البلاي ستيشن وكنت منتظر انه يبص ناحيتي علشان يشوف زبي وانا عامل نفسي مش واخد بالي وفعلا بعد شويه بص عليا ولمح نص زبي خارج من البرنس وقتها كان زبي منتصب على الاخر من الموقف لاني اول مره اعمل كده...
فضل باصص ومركز على زبى وما بقاش مركز في اللعب وانا شايفه بطرف عيني وهو بيبص على بس عامل نفسي مش واخد بالي
فضل مركز وقت طويل من غير ما يتحرك عشان كده قررت ابدا انا كلام
بصيت عليه وقلت له : ما تركز يابني في اللعب
شادي: ايه؟
ركز في اللعب يابني انت وقفت لعب ليه .. وبعدين بصيت علي زبي وريته اني اخذت بالي وقلت له: بتبص على ايه يا وسخ
شادي: هو ازاي كبير كده انا عمري ما شفت الحجم ده
قلت له وهو انت شفت ازبار قبل كده
شادي: ايوه شفت
-شفت بس ولا حصل حاجه ثاني
بدا شادي عض على شفايفه وهو لسه باصص علي زبي ومش قادر يبص في عيني.. سبت ذراع البلاي ستيشن ومسكته من دقنه وخليته يبص لي في عيني وقلت له ده انت تحكي لي بقى انت خول صح
لقيته اتنفض فجأة وفاق من الهيجان اللي كان فيه وخاف وبدا يتوتر و يترعش اني عرفت و كشفته
شال يدي من على دقنه وقام من على الكرسي ودخل الاوضه وقفل على نفسه الباب
حسيت بهيجان فظيع ان الخول مكسوف مني زي النسوان خصوصا لما شفت طيزه وهو ماشي للاوضه و اغرتني أكتر و قلت استغل الفرصه وقمت وراه على طول و دخلت عليه الاوضه والبورنس مفتوح ومبين زبي وصدري كله الي كان مليان شعر لقيته قاعد على السرير ولما شاف زبي كله المرة دي تنح و فتح بقو على الاخر وما كانش قادر يقاوم حجم زبي الكبير ده قربت عليه وطلعت جنبه على السرير وقربت زبي من وشه وهو متنح قلت له مصه ياخول
فجأة مسك زبي وبدا يمص فيه بسرعه واحترافيه وخبره واضح ان الولد متعود كان بيمص حلو قوي و خلاني اهيج اكتر وزبي انتصب وجاب اخره.. مديت ايدي عليه وهو بيمص وقلعته الفانله وهو مكمل مص وبعدين مسكته من زبه من بره الشورت ولقيته صغير جدا جدا كانه زب طفل بدات ادعك له في زبو بايد وبايدي التانيه ابعبص طيزه من برا الشورت واحسس على جسمه وهو ما كانش سايب حته في زبي كان بيدخل بضاني جوه بقه واحده واحده وبعدين خرجهم ودخلهم مع بعض وبعدين يطلع تاني على راس زبي وفضل كده طالع نازل لحد ما حسيت اني خلاص هاجيب لبني في بوقه قمت من مكاني وقلت له نام على ظهرك وهو بكل استسلام سمع الكلام شديت الشورت عشان تظهر قدامي طيزه اللي كان فعلا ما فيهاش ولا شعراية وكانت بيضاء جدا وكبيره فعلا طيز تجنن ولا اجدعها شرموطه مد ايده بين فلقتين طيزه وفتحهم ظهر قدامي خرم طيزو اللي باين انه كان كبير وانه اتناك فيه كثير قبل كده بدات ادخل زبي اللي كان اكبر من خرم طيزه بكثير عشان كده كان بيدخل بصعوبه بدات ادخلوا واحده واحده وهو بيقول اه اه اه اه بالراحه كان زبي مبلول من كثر المص بتاعه وده كان مسهل ان زبي يدخل جزء بجزء لحد ما دخل اكثر من نصه وماعدش بيدخل واضح ان اللي كان بينيكه قبلي ما كانش زبه كبير وطويل زيي ..بدات اخرج زبي وادخلوا مره ثانيه وكل مره كنت بعملها اقوى واسرع وهو شغال اااااه ااااه يا زيكووو للاااااااااا حرام عليك طيزززززززي مش قااااادر
براااااحة اااااااه اااااه اااااح
وانا شغال نيك فيه جامد وبدا خرم طيزو يوسع ويتعود على زبي وزبي دخل كله فيه واحساسي بدفا طيظو و ديقها علي زبي كان احساس لا يمكن وصفو وفضلت مكمل نيك وانا راكبه وهو نايم على بطنه وقاعد بيتالم بصوت ممحون ممزوج بالنشوه والمتعه
شادي: كمللل ايوة نيكني جاااامد انا خول اشتمني ارجوووك
عرفت انه من النوع اللي بيحب يتهان ويتشتم بدات اضربه على طيزو وانا باقول له خذ في طيزك يا خول يابن المتناكة
قالي ايوة انا خول وابن متناكة هات لبنك في طيززززي
قولتله ايوه امك متناكة عشان هنيكها هي كمان بعدك وكمان هنيك اختك ياسمين
اول ما جبت سيره اخته اتنفض فجأه وبدا يحرك طيزو مع زبي وباين انه استمتع اكتر وقال لي ايوه عايزك تنيك ياسمين قدامي و هافتح لك طيزها وانت تنيكها بزبك الكبير
حسيت اني خلاص هاجيب لما لقيته بيعرص على اخته بس مسكت نفسي ووقفت حركه قالي وقفت ليه كمل و قعد يحرك طيزه علي زبي
قولتله وريني صورة اختك عايز اشوفها عشان اكمل واجيب في طيزك قالي لازم يعني قولتله اه قالي حاضر و مسك موبايله و فتح انستاجرام و دخل ع اكونت اخته واداني الموبايل اخته كانت ملاك فتاااك جسم ووش وكل حاجه كانت شبه مشاهير انستجرام وعليها بزاز هتنط من هدومها ومجرد ما تخيلت بس اني ممكن انيك الوتكه اخته دي قدامه بدات شلالات تخرج من زبي وجبتهم في طيزه واترميه على السرير جنبه ... زحف براسه ناحيه زبي وهو مش قادر من الم طيزه وبدا يمص فيه وينظفه من اللبن ونام على بطني براسه وهو ماسك زبي وقالي انا مش مصدق اني اتناكت من زبك ده كله انا اتبسطت اوي واعتبرني من النهارده خدامك بس ما تسبنيش الاسبوعين دول خالص انا محتاج لك جنبي
قلت له طيب واختك اللي جايه بكره دي عارفه انك خول قال لي لا هي ما تعرفش بس عادي الشاليه واسع ممكن نكون لوحدنا وهي في اوضه تانيه
قلت له شادي عايز اسالك سؤال قال لي اتفضل قلت له لما انت كنت بتقول لي انيك اختك كنت بجد عايزني انيكها ولا كان مجرد كلام من هيجانك وانا بنيكك قال لي بصراحه انا اختي مش شرموطه وما تعرفش ان ماشي في السكه دي ومش عارف لو عرفت ممكن تعمل ايه بس انا عن نفسي ما عنديش مانع انا هعرفكم على بعض لما تيجي بكرة وانت وشطارتك

وبعدين قومنا كل واحد اخذ شاور ونزلت معاه اشتري لي شويه هدوم جديدة وغالية عشان اقضي معاه الاسبوعين دول بيهم و اخذت اجازه من الشغل وقال لي ما تقلقش الفلوس اللي انت كنت هتشتغل بيها هديهالك و بزياده وبعد ما رجعنا الشاليه اتصل باخته وقال لها انا أتعرفت علي شخص من البلد هنا وبقينا اصحاب وهيفسحنا بكرة في البلد لما تيجي و قالها اني هبات معاه في المصيف هنا كام يوم .. وما كانش عندها مشكله واكدت انها جايه بكره
يا ترى اعرف اوصل لكس اخته ده اللي هتعرفوه في الجزء الثاني وشكرا


الجزء الثاني



في البدايه احب اشكر الجميع على التعليقات الايجابيه اللي جت لي على الجزء الاول ما كنتش متخيل انها هتعجبكم كده لدرجه انكم تبعتولي رسائل خاصه و تستعجلوني اني انزل الجزء الثاني وده اللى شجعنى انى انزله بسرعه ويلا بينا نخش في الموضوع

اخر حاجه وصلنا لها في الجزء الاولاني بعد ما قدرت اني اوصل لطيز شادي الكبيره وامتعه اتفقت معاه انه يخليني انيك اخته اللي بالمناسبه حابب اوصفلكم شكلها بالتفصيل ياسمين كانت بنت عندها 20 سنه بس جسمها بيقول انها اكبر من كده بكتير طولها متوسط حوالي 160 سم وكان جسمها كيرفي مليان شويه بس بزازها كانوا كبار اوي لدرجه انك صعب تمسك البز الواحد بايد واحده و مهما لبست واسع بزها بيكون باين ونفس الكلام بينطبق على طيزها الكبيره اللي مليانه زي الملبن.. كل اللي بقولكم عليه ده شفته بمجرد اني كنت بتفرج على كل صورها على الانستغرام بتاعها اللي كانت عاملاه Private بس طبعا لاني بتفرج من اكونت اخوها كل شيء متاح اني اشوفه شعرها كان طويل وما كانتش محجبه وكانت بيضاء اوي أكتر من اخوها بس مليانه عنه.. حاجه كده اول ما تشوفها زبك يقف ويضرب تعظيم سلام للجسم الفتاك ده.. وكنت مستنيها تيجي بفارغ الصبر وهدفي الاول والاخير اني اوصل لكسها اللي هينط من الصور من كتر البروز بتاعه.. وشلت من دماغي موضوع الفلوس والمصلحه والحاجات اللي كنت جاي علشانها اصلا.. وموضوع ان انام معاها بقى موضوع حياه او موت بالنسبة لي
تاني يوم الصبح صحيت انا وشادي بعد ما كنا نايمين على سرير واحد في حضن بعض وصحينا مع بعض في نفس اللحظه
شادي: صباح الخير يا زيكو
انا: صباح الخير يا موزتي وحشتيني من امبارح وضربته بايدي علي طيزو.. وحشتني اوي
شادي: وحشتيني أكتر مش قادر استنى عشان تنيكني تاني ما تيجي ناخد شاور مع بعض دلوقتي
انا: لا انا عايز اوفر طاقتي كلها النهارده علشان اختك لما تيجي
شادي: ايه ده انت قررت تنيك اختي من اول يوم كده؟ الموضوع مش سهل خالص على فكره اختي لسه بنت
*كلمه تنيك اختي دي ولعتني خالص*
انا: انا بقولك اني هنيكها انهاردة النهارده و علي رهان
شادي: وانا موافق بس الرهان على ايه ؟؟؟؟
انا: لو ما عرفتش انيكها النهارده ليك عندي اللي انت عايزه
- انا مش عايز حاجه غير زبك و انك تفضل تنيك فيا طول الوقت ..
قلت له خلاص اتفقنا.....
و على الساعه ظ،ظ* الصبح كده وصلت ياسمين بالعربيه بتاعتها قدام الشاليه ودخلت وكنت انا مستعد لها كويس جدا واخذ شاور و لابس اللبس الجديد وحاطط برفيوم قوي ودقني طويلة ومساوية وكنت على سنجه عشره.. دخلت ياسمين و انا وشادي واقفين جنب بعض علشان نسلم عليها بس انا مجرد ما شفتها على الحقيقه جسمي كله اتشل يخرب بيت الجمال!! كانت لابسه بنطلون فيزون اسود ماسك على فخادها اللي كانت بتتحرك زي الچيلي وهي بتقرب وطيزها بنت الحرام اللي كبيره بشكل يهبل وكانت لابسه من فوق بودي اسود برضو ماسك على بزازها اللي هينطو برا من حجمهم... كنت خلاص حهجم عليها قدام اخوها بس مسكت نفسي بصعوبه وحاولت اتصرف بعقل علشان اقدر اوصل للي انا عايزه في الوقت المناسب بعد ما سلم عليها شادي وباسها قال لها
- اعرفك زيكو شاب ساكن هنا في البلد واتعرفت عليه امبارح و اتفقنا مع بعض ان هيفسحنا في البلد لانه عارف كل حاجه هنا و بيشتغل في السياحه هنا كمان وهو شاب جدع جدا وانا حاليا بعتبره اعز اصدقائي... ابتسمت ياسمين وقالت
-اعز اصدقائك مره واحده ولسه متعرف عليه امبارح كنت فين من زمان يا عم زيكو ومدت ايديها عشان تسلم عليا . ايديها كانت صغيره وبيضه اوي وكانت حاطه مناكير احمر .. مديت أيدي وسلمت عليها وايديها كانت طريه ودافية اوي فضلت ماسك ايديها شويه اكتر من اللازم وقلت لها
انا: اهلا بيكي يا ياسمين انا مبسوط اني تعرفت عليكي شادي حكالي عنك كتير
ياسمين: ايه! حكالك عني ايه بس الولد ده؟!
انا: قال لي انا عندي اجمل اخت في الدنيا
ابتسمت وقالت وهي مستغربه بجد وياترى طلع عنده حق ولا ايه؟؟؟
قلت لها لا ... كشرت وشها واتضايقت وقالت لي لا ايه ؟؟؟؟؟؟؟
انا: شادي ما بيعرفش يوصف مقاليش انه عنده ملاك ماشي علي الأرض.. فجاه تبدلت ملامح وشها من التكشيره لابتسامه ممزوجه بالكسوف
ياسمين: ميرسي انت زوق و مجاملة لطيفه منك
انا: مجاملة ايه بس انا مابحبش اجامل انا باقول الحقيقه .. وفضلت باصص في عينيها شويه وهي بصه في عيني وشادي واقف ما بيننا كل ده ومش مستوعب اني قدرت اعلق اخته بالسرعه دي رغم كل جمالها وثقتها في نفسها.. إلا اني كان عندي طريقه حلوه في الاقناع وواضح انها عجبتها واعجبت بيا بس الغريب ان كل ده الكلام ده وانا لسه ماسك ايديها .
شادي لما لقانا واقفين كده وماعادش ناقص غير اننا نبوس بعض قدامه حس بالغيره واتكلم بصوت عالي
- مش يلا بقى يا ياسمين تدخلي تغيري هدومك وتاخدي شاور لان الجو حر
ياسمين: معاك حق انا حرانه اوي.. وسابت ايدي ودخلت اوضتها حاطت شنطتها واخذت منها الهدوم و دخلت الحمام و قفلت على نفسها

شادي: ايه اللي انا شفته ده؟؟ (وعلي وشه دهشه)
انا: ايه رايك استجابت اهو على طول
شادي:انا مستغرب فعلا هي عمرها ما بتستجيب لاي شباب وبالسرعه دي معقولة؟؟
غمزت له عيني وقلت له :هو انا اي احد برده .. ابتسم وقال لي
شادي: انت احلى من اي حد يا قلبي ومد ايده علي زبي من بره البنطلون البرمودا اللي كنت لابسه وبدا يدعك زبي انا بصراحه كنت هيجان جدا بس مش هيجان من ايده اكثر ما انا هيجان من اني شفت أخته و سلمت عليها.. وخفت اني اجيب على ايده قلت له: انت هيجتنى على الاخر بس احنا متفقين انا النهارده بتاع اختك ...حسيت أنه متضايق شويه بس قالي
- انت معك حق هتعمل ايه دلوقتي؟
قلت له بعد ما ساب زبي اللي انتصب تاني: هادخل عليها الحمام
شادي: ازاي يعني؟؟؟؟؟!
انا: عادي كده كده باب الحمام مقفول بس مش بالترباس هافتح الباب وادخل
شادي: يا ابني كده ممكن تحصل فضيحه واختي صوتها هايعلا وتصرخ
قلت له عيب عليك وعموما لو حصل اي حاجه هاقول لها اني ما اخدتش بالي انها جوه ونسيت ودخلت.. وانت خليك واقف قدام الباب علشان تتفرج علي اختك وانا بنيكها جامد في كسها. انا مش هاقفل الباب هاسيبه موارب وغمزتلو بعيني
شادي: انت شطان يخربيت دماغك طيب يلا ادخل عشان انا هايج خالص
قلعت التيشرت اللي كنت لابسه و البرمودا وكنت لابس البوكسر فقط وكان زبي واقف لفوق لدرجه أن زبى كان باين تحت سرتي وخارج مالبوكسر
وقفت قدام باب الحمام واخذت نفس عميق وبعدين فتحت الباب ودخلت

كان في وش باب الحمام الحوض وعلى شمال الحوض البانيو اللي ياسمين كانت نايمه فيه بس واضح انها ما سمعتش صوت الباب لما اتفتح وانا كمان ماكونتش شايفها كويس وكان لازم اقرب .. عملت نفسي مش شايفها و مش واخذ بالي من وجودها وروحت عند الحوض وفتحت الحنفيه ومسكت معجون الحلاقه ودهنته ع دقني وكاني هحلقها ...ساعتها ياسمين بصت جنبها وهي في البانيو شافتني واقف بالبوكسر وماسك الموس.. وقال بصوت عالي
ياسمين: ايه ده انت ايه اللي دخلك هنا ؟؟! ...
عملت نفسي اتخضيت وبصيت ناحيتها وقلت لها: ايه ده انتي هنا انا اسف جدا انا نسيت انك دخلتي الحمام... كنت بحاول ابص علي جسمها بس هي كانت بتحاول تخبي بزازها بايديها وتنزل بيهم في الميه في البانيو بس جسمها الابيض وشعرها المبلول ودراعتها الكيرفي اللي قدامي كانت احلى مره اشوفها فيها واهيج و اجيب اخرى
ياسمين: طيب خلاص حصل خير بس لو سمحت اخرج دلوقتي ولما اخلص ابقي ادخل كمل دقنك
انا: طيب معلش بس محتاج اغسل وشي اول ..وكانت هي قاعده في البانيو منتظره اني اخلص واخرج وكانت متوتره جدآ وبتترعش من الموقف.. انا بصراحه حسيت اني هخسر المعركه ومفيش حجج تانية ... جات في دماغي فكره وقلت لها
انا: ياسمين معلش انا هاطلب منك طلب .. انا....انااا ... انا ورايا مشوار مهم ومتاخر جدا لازم احلق دقني حالا معلش سيبيني واقف هنا بس أحلق بسرعه وانتي كملي وانا مش هابص عليكي انتي بالنسبة لي زي شادي بالظبط (وبقول في عقلي طبعا عشان شادي بالنسبة لي الخول اللي بنيكه بس هي ماتعرفش)
ياسمين: ما ينفعش لو شادي شافنا في الحمام سوا هتبقى مشكله
" اول ما قالت كده ابتسمت وعرفت انها مش عندها مشكله اننا نكون مع بعض هي بس خايفه من اخوها "
انا:لا ما تقلقيش انا قولتله اني خارج وهو دخل ينام شويه وقال لي هيصحي على ميعاد الغدا
بدات ياسمين تسترخي بجسمها شويه و تهدا لما اطمنت ان اخوها نايم وقالت لي
- خلاص اوكي يلا احلق ..مسكت الموس وبدات فعلا اني احلق دقني بس وانا في المرايه ببص عليها وهي بتستحمى لقيتها بدات تفك وتشيل ايديها اللي كانت مخبيه بزازها واكتشفت حلمتها لونها وردي وبارزه بطريقه تهيج ااااخ علي دي بزاااز ا بقتش قادر وزبي انتصب اكتر لدرجه انه البوكسر بقى منفوخ وزبي خلاص هيشقه ويطلع زي الحديده .. بعد شويه ياسمين بصيت عليا واتاكدت اني مش شايفها بس انا طبعا شايفها في المراية وبدات تلاحظ انتصاب زبي وفضلت مركزه معاه وانا بحلق دقني و عامل نفسي مش واخد بالي وهي بدات تعض علي شفايفها و تدعك بزها
بدات احرك زبي من غير ما استعمل ايدي عشان اخليها تركز وتسخن اكتر وفعلا ياسمين بدات تجاوب وبدات ايديها التانية تنزل لتحت الميه اكيد كانت بتلعب في كسها ونسيت نفسها خالص انها بتاخد شاور قدامي و اني ممكن ابص واكشفها
فقولت بس هي كده استوت على الاخر وانا اقدر اخد الخطوه اللي جاية وانا مطمن
كنت خلصت حلاقه في الوقت ده غسلت وشي وبعدين قربت منها وهي في البانيو سرحانه وبتلعب في جسمها ولما قربت اكتر فاقت ولقيتني واقف قدامها بالضبط
قالت لي: في ايه يا زيكو؟ مششش.. مش خلصت حلاقه! مم... ممكن تخرج بقى.. بس كان في رعشه في صوتها وهي بتتكلم وعينيها كانت فيها دموع المتعه والنشوة .. مديت ايدي على البوكسر وقلعته بسرعه قدامها وتحرر قدامها زبي الكبير اللي تتمناه اي بنت واي خول.. ياسمين شهقت اول ما شافت زبي المنتصب وهو واقف زي الجندي في ساحه المعركه فضلت متنحه وفاتحه بقها على الاخر وبعدين بصيت لي في عيني وقالت لي ايه ده انت اتجننت انت بتعمل ايه لالااا......
قبل ما تكمل كلامها حطيت صباعي على شفايفها وقلت لها هشششش
وبعدين شيلت صباعي وقربت شفايفي منها وطبعت بوسه رقيقه على شفايفها وهي في صدمه من اللي بيحصل وما بتعملش اي حاجه لا بتقاوم ولا بتتجاوب

قررت اني اكمل وقربت تاني من شفايفها والمره دي اخذت لسانها وشفايفها في بوسه رومانسيه طويله مصيتهم فيها فيها وبعد البوسه دي مسكاها من بزازها الاثنين جامد وهي جوه البانيو وشدتها من حلماتها لفوق خليتها قامت وقفت جوه البانيو وانا واقف قدامها بره وهي ماسكه ايدي الاثنين من الالم وانا ماسكها من حلماتها الوردي... وظهر قدامي كسها الاحمر الفاتح او الوردي اللي ما فيش فيه ولا شعرايه اللي كان فيرجن كان وكان كبير نسبيا ومبلول هجمت عليها تاني ونزلت فيها بوس وهي كانت متجاوبه معايا وبتبوس معايا وايدي بتلعب في بزازها وايدي الثانيه نزلت على بطنها وبعدين نزلت على كسها وبدات ادعك فيه وافركه وهي امممممممم اممممممم اه اه ..كانت مستمتعه جدا ومدت اديها مسكت زبي و دعكت فيه وفضلنا كده لدقائق معدوده
انا: عايز الحس كسك
حركت راسها دليل على الموافقه نزلت على ركبتي قدام كسها الوردي الجميل وطلعت لساني وبدات ادخل طرف لساني في فتحه كسها وما سبتش حته فيه الا لحستها ومصيتها بهيجان وقوه وشغف وهي عماله تقول اه اه اااه كمان متوقفش متعوا متع كسي و دلعوا.. مش قادررره نيكني بقي
وقفت ومديت ايدي على ظهرها وشلتها زي العروسه في ليله دخلتها وخرجتها بره البانيو ونزلتها على الارض وبقيت قاعده على ركبتها قدام زبي
بصت لفوق في عيني ابتسمت لها وحسست علي شعرها ابتسمت لي هي كمان وبعدين طلعت لسانها وبدات تلحس رأس زبي بالراحه واحده واحده زي المصاصه بس فيها كانت ايديها صغيره لدرجه ان هي ماسكه نص زبي بايديها الاثنين
وفضلت تلحسه من فوق لتحت واحده واحده حركت شفايفها ولسانها بقت اسرع على زبي بقيت خلاص مش قادر... ما كانش عندها خبره في المص واضح انها اول مره فعلا تعمل علاقه جنسيه بس احساسي بشفايفها ولسانها وانا ماسك راسها وبحركها على زبي كان اجمل بكتير اوي من احساسي مع اخوها الخبره وهو بيمصلي
قلت لها مصيه دخليه جوه بقك ..بدات تدخلوا بس طبعا عشان زبي كان كبير وبقها صغير دخل أكتر من نصفه بحاجه بسيطه بدأت تمص فيه وانا احرك زبي وبنيكها في بقها وهي كانت بتشرق و بتشنق ومش مستوعبه الحجم.. شلت زوبري من بقها وحطيته بين بزازها وهي بايدها مسكت بزازها الاتنين وقفلتهم على زبي
بدات انيكها جامد في بزازها
لقيتها بتقول لي: انا مش مصدقه ان انا باعمل معاك كده ايه اللي انت عملته فيا ده خلتني مستسلمالك..
مسكتها من راسها و قربت منها وبوستها من شفايفها تاني وقلت لها انا بحبك
ياسمين : اممممممم انت حلو اوي ورومانسي اوي انا كمان باحبك اوي اوي اوي .. مسكها من خصرها خليتها تقف قدامي وخليت ضهرها للحيطه وركنت عليها ومسكت رجليها ورفعتها الفوق على كتفي بحيث ان كسها يكون مفتوح قدامي ومسكت زبي وحطيته على فتحه كسها
ياسمين: انا مش عايزه اتفتح
انا: ليه بس يا حبيبتي احنا هنقعد اسبوعين مع بعض عايز امتعك فيهم على الاخر ولو ما فتحتكش عمرك ما هتوصلي للمتعه الحقيقة وبعدين مش انت كده كده عايشه بره مصر وده بره عادي
ياسمين: ايوه عادي بس انا حاولت احافظ على نفسي وما عملتش زي البنات هناك
انا: وانا بحبك وخايف عليكي واللي بيحب حد مستحيل يعمل له حاجه تأذيه انا متاكد ان الموضوع ده مش هيعمل لك مشكله في حياتك صدقيني يا حبيبتي
بصت على شفايفي وقالت لي اللي تشوفه يا حبيبي وهاجمت على شفايفي وباستني بوسه طويله اوي مصت فيها لسانى وشفايفى اوي.. مسكت زبي وثبته ع فتحه كسها وبدات اضغط بزبي عشان اسمح انه يبدا يدخل كل ده وانا رافع رجليها لفوق وحاضنين بعض
ياسمين: اه اه اه ااااااااه لالا يا زيكو برااااحاااااااااا ... زبك كبير عليا بلاش بلااااااش ااااااااااه اح اح ااااح
وانا مكمل عمال طالع داخل طالع داخل بس بالراحه وزبي عمال يشق في كسها واحده واحده لحد ما اخيرا فضيت غشاء بكارتها ونزل منها دم خفيف واتفتح كسها .. خرجت زبي وغسلته وهي كمان غسلت كسها وبعدين دخلته تاني وبدات اغرسوا بين شفرات كسها واحده واحده ببطء وهو عمال بيشق فيه لحد ما دخل كله حسيت اني عايز انيكها نيك عنيف مديت ايدي التانيه على رجليها التانيه ورفعتها لفوق.. بقيت شايلها وهي ضهرها على الحيطه ورجليها الاتنين علي اكتافي.. وزوبري في كسها بدات احرك وسطى وادخل زبي في كسها بسرعه شديده جدا و بدات اسرع اكتر لحد ما وصلت لاقصي سرعه عندي وهي عماله تصرخ اه اه اه اه اه اه اااااااااخ اه يا كسي كسي كوووووسييييييي براحه يا متوحش ااااااااح يالهوي عليك انت مفتريييييي اااااااااه وحضنتني جامد
وحضنتها جامد وقالتلي انا هجيب انا هااجييييب وجابت عسل كسها بكمية كبيرة لدرجه انها زحلقت زبي من جوا كسها
مسكت زبي بسرعه ونضفته ودخلته تاني وبدات انيكها تاني بعنف شديد وانا بنيكها بصيت في المرايه اللي كانت جنبي لمحت أخوها بيبص من باب الحمام وهو متوارب وايده بتدعك في زبه الصغير بس هي ما اخدتش بالها منه وانا بدات اتعب من كثر النيك السريع ومن اني شايلها كل ده ونزلت بيها على الارض وزبي لسه في كسها و نمت على ظهري وهي نائمه فوقي ..كنت محتاج اريح شويه و هي فضلت تتحرك فوقي و ترقص بجسمها وهي راكبه على زبي قدام وورا ويمين وشمال وانا ما كنتش بتحرك خالص كنت محتاج اريح شويه وبعدين لقيتها بتقولي
ياسمين: يلا بقى يا حبيبي انا جبت انت لازم تجيب نكني في كسي جامد وهات لبنك جوه كسي وريحني.. رفعت جسمها لفوق وعدلت رجلي بحيث اني اقدر اتحرك بسرعه وبدات احرك وسطي تحتها وزبي في كسها بنفس السرعه الشديده اللي كنت بينيك بيها وانا شايلها.. بدات تصرخ تاني وتقول لي اه اه زبك جامد اوي ومجنني اوي مش قادره هاتهم جوه وطفي ناري وكانت بزازها من سرعه النيك بتترج جامد قدامي قفشتهم الاثنين وبدات اكلهم وانا بنيكها لقيتها بيديها الاثنين حضنتني جامد وانا بنيكها من ضهري وانا كمان شلت ايدي من على بزازها وحضنتها جامد كنت هكسر ضلوعها ف الحضن ده وفضلنا في حضن بعض وانا بنيكها نيك سريع في كسها وجسمي بيحسس على ظهرها وطيزها اللي بالمناسبه كانت بتتحرك جامد من قوة النيك وكان نفسي انيكها فيها بس خلاص ما عنتش قادر زبي هيجيب
انا:هاجيب في كسك هاجييب
ياسمين:هات يا حبيبي كلووو في كسيييييي ..بدات اسرع على قد ما اقدر لغايه ما انفجر زبي بشلالات لبن اللي كانت اكتر مره في حياتي انزل فيها الكمية دي. جوه كس حبيبتي ياسمين الجميل المبلول الواسع الكبير واللي لبني غرقه كله و بقي كسها بيسقط لبني من الكمية اللي نزلتها فيها
ياسمين: انت جامد اوي و لبنك سخن وحلو اوي ..وبعد ما خلصت فضلت حاضنها بس مش قادر اتحرك وهي كمان نايمه فوقي مش قادره تتحرك فضلنا اكتر من ظ،ظ* دقايق هي نايمة في حضني وبس وبعدين هي فاقت شويه لكن انا كنت جبت اخري وقامت من فوقي و نزلت على زبي وبدات تمصو وتنضفوا من اللبن بتاعه وقالت لي يلا بينا بقى ناخد شاور مع بعض في البانيو عشان نخرج قبل ما شادي يصحي وقمت معاها ودخلنا مع بعض البانيو وبدانا ندعك جسم بعض بالصابون وادعك طيزها وكسها لحد ما جابتهم تاني وهي كمان دعكت زبي خليتني اجيب تاني واحنا في البانيو و بعد ما خلصنا لبسنا هدومها وخرجت قبلها من الحمام لقيت شادي واقف قدام باب الحمام شاورت له انه يجري بسرعه على الاوضه ويعمل نفسه نايم وفعلا عمل نفسه نايم وراحت ياسمين على الاوضه عشان تطمن انه مصحاش وبعدين قالت لي كويس اوي ما حستش بحاجه
احنا نرتاح شويه وبعدين نتغدى وبعدين تفسحنا بالليل يا حبيبي
قلتلها اتفقنا
وبعدين دخلت تنام في اوضتها ورحت لشادي الاوضه لقيته نايم على السرير عريان وقاعد ماسك زبه يلعب فيه وماسك الموبايل وبيتفرج على فيديو قربت منه وقلت له انت بتعمل ايه... بص لي وقال لي مفاجاه!
واداني الموبايل اللي في ايده ببص لقيته مصورني انا واخته في الحمام فيديو والصوره كانت واضحه جدا والصوت كمان
انا: يخرب بيتك ايه المفاجاه الجامده دي
شادي: بصراحه انا حسيت بمتعه رهيبه وانا بتفرج عليك وانت بتنيك اختي وانا بصوركم كمان ونفسي اتناك منك انا وهي على سرير واحد
انا: يعني انت مستعد تفضح نفسك قدام اختك
شادي: ايوه انا نفسي من زمان انها تعرف بس ببقى خايف اقول لها علشان عارف انها مش هنقتني اني محتاج اكون كده وانن دي متعتي في الحياة
لكن بعد اللي حصل واتصور ده انا متاكد انها هتقدر احتياجاتي واني ضعفت زي ماهي قدامك بالضبط
انا: اوعدك اني احاول بس خليني انام بقي دلوقتي لان اختك خلصت عليا خااالص بليل نشوف الموضوع ده

الجزء الثالث والاخير من قصه الخول خلاني انيك اخته هحكيها لكم بلسان ياسمين البنت اللي اتناكت في الجزء التاني

صحيت من النوم وانا مش مصدقه كل حاجه حصلت لي امبارح من اول ما وصلت الشاليه وشفت زيكو لحد ما فتح كسي وناكني جامد
حياتي كلها قبل اليوم ده كانت عباره عن "كبت"...كنت بتفرج على سكس ليل نهار و نفسي اوي اجرب لاني عايشه بره مصر ودايما صحباتي بيحكوا لي عن تجاربهم مع اصحابهم الولاد وازاي بيمتعوهم..
وطبعا لان بابا وماما مصريين ما كانش عندهم الثقافه دي وكانت ماما دايما تنبهني اني احافظ على نفسي عشان لما اتجوز هتجوز راجل شرقي و مش هيقبل ده
وحابه احكي لكم موقف حصل لي في اخر مره كنت فيها بره مصر كنت مع واحده صاحبتي اسمها ميندا بثق فيها وحكيت ليها عن مشكلتي
وعرفت منها ان صاحبها جاي لها و وطلبت مني اكون معاهم عشان اتعلم ولو حابه اشارك معاهم كمان!! انا كنت رافضه تماما وكنت عايزه اروح بس هي غصبت عليا اني اقعد معهم وقالت لي خلاص ما تقلقيش مش هخليه يلمسك بس تتفرجي علينا عشان تتحرك فيكي الشهوه وتقتنعي انك تجربي من ورا مامتك بقي لانك صعبان عليا جدا.
دخل صاحبها الاجنبي و سلم علينا وقعدنا شويه مع بعض وبعدين دخلنا الاوضه مع بعض ..بدأ يحصل بينهم قبلات وتحسيس وتفريش ونيمها على السرير وانا قاعده في طرف السرير تحت رجليهم بتفرج عليهم لحد ما بقو لك الاتنين عريانين تماما .
الولد حاول يخليني اشارك معهم لكن انا رفضت و ميندا قالت له خلاص سيبها براحتها وكانت هي طبعا مفتوحه لان مش اول مره تتناك منه وناكها جامد وانا كنت مستمتعه جدا لاني اول مرة اشوف نيك فالطبيعة مش في الافلام وكنت بفرك في كسي وبزازي و كل حته في جسمي ولكن مسكت نفسي لان الولد ما كانش عاجبني ومن يوميها وانا قررت اني لازم اصاحب شاب بس مش هيبقى اي حد كده لازم يكون عاجبني واحس اني حاباه..

لحد ما رجعت انهاردة لاخويا في الشاليه وقابلت زيكو من اول ما سلم على ومسك ايدي وانا حسيت ان هو ده الشخص اللي هيفك عزريتي⁦❤️⁩
زيكو كان شاب وسيم جدا وعليه كاريزما تجنن رغم ان جسمه مش مليان وعريض بس عجبني جدا ولما حاول معايا في الحمام مقدرتش امنع نفسي كنت على اخرى وكنت مستعده اني اتفتح واتناك بالوضع الصعب زي ما حصل الصبح......

صحيت من النوم بالليل وانا كسي واجعني ومش قادره اتحرك من النيك الي حصل فيا الصبح بس كنت مبسوطه اوي اني اخيرا ما بقيتش بنت واني هاقدر استمتع براحتي سواء مع زيكو او مع اي حد.. بس كنت قلقانه ان اخويا شادي يعرف حاجه لاني انا وشادي دايما بعيد عن بعض وهو مع اصحابه طول الوقت وانا مع صحباتي.. رغم اني اعتبر شخصيتي اقوي منه وكلامي اللي بيمشي كأني اخته الكبيرة مش توأمه.
قمت غسلت وشي ورحت علشان اغير هدومي علشان نخرج زي ما اتفقنا بس قبل ما اوصل اوضتي سمعت حاجه غريبه صوت اهات جاي من اوضه شادي الصوت كان ضعيف قربت من باب الاوضه وانا بتسحب لقيت صوت شادي بيصرخ!!!!!!! انا افتكرت ان زيكو وشادي بيتخانقو وكنت خايفه اوي بس فجاه لقيت شادي بيقول كمان كمان اوي اوي اووووووي يا زيكو دخله كله في طيزي جامد..
نزل كلام شادي علي وداني كالصاعقة ! معقوله اخويا طلع خول ..وزيكو ناكنى وناك اخويا في نفس اليوم ؟
يا ترى ممكن زيكو واخويا يكونوا متفقين عليا ؟ لان اخويا طلع خول ومش بعيد يعرص على اخته.. افكار كتير جدا كانت في راسي وانا مصدومه ومش عارفه اعمل ايه...
قربت من الباب وفتحت بالراحه لقيت اخويا على السرير واخذ وضع الدوجي وزيكو نايم فوق وحاشر زبه كله في طيز شادي ونازل فيه نيك.. وهما الاتنين كان جسمهم طويل ورفيع وكانت حركتهم سريعه والمنظر هيجني جدا.
بعد تفكير طويل وحيرة مني قررت اني مش هتدخل دلوقتي و هاستنى لما اكون مع زيكو لوحدنا وهاحاول اعرف هو عايز ايه بالضبط مننا.. دخلت غيرت هدومي و اخذت شاور ولما خرجت لقيتهم خلصوا نيك وزيكو غير هدومه ومستعد للخروج واخويا كان عايز ياخد شاور عشان ينضف طيزو من لبن زيكو وقال لي انا 10 دقائق بالضبط واكون جاهز ونخرج... ودخل الحمام.
زيكو: صباح الخير يا قمر وحشتيني اوي (ومد يده وشدني في حضنه وخلاني حاضناه اوي) وانا قلت في راسي انت لسه فيك صحه يخرب بيتك .. حضنتو انا كمان وقلت له: وانت كمان وحشتني يا حبيبي بس انا مش قادره خالص زبك فشخني
زيكو: معلش هي اول مره بتبقى كده بس بعد كده هتتعودي عليه و هتحتاجيه طول الوقت
ابتسمت ليه وبوسنا بعض بوسه خفيفه وبعدين اخويا خرج من الحمام وركبنا عربيتي و قررنا اننا نروح سينما نتفرج على فيلم جديد.. ولما رحنا السينما زيكو قعدنا في اخر كرسي بعيد عن عيون الناس بحجه اننا ناخذ راحتنا ..وقعد زيكو في النص وانا على الشمال وشادي على اليمين وما حدش فينا علق على الاماكن بتاعتنا لان واضح ان شادي هو كمان كان لسه مشبعتش من زيكو زيي...
انا كنت لابسه بنطلون فيزون ماسك على جسمي وبدي ماسك بزازي وبارز هم جدا ومكنتش لابسه برا ولا اندر وزيكو كان لابس شورت من بتوع المصيف و فانله حملات وشادي كان لابس زي زيكو بالظبط مع اختلاف الالوان ...بعد ما الفيلم بدا بشويه لقيت زيكو بدأ يمد ايده عليا وحط ايده من فوق كتفي وبدا يلعب في بزازي من بره الهدوم ويفعص فيهم.. انا كنت خايفه من ان حد يشوفنا بس بعد ما بصيت حوالينا لقيت كل الناس مركزه في الفيلم واحنا بعيد عن الناس بدات حلماتي تنتصب اكثر من ايد زيكو اللي هتجنني وماكونتش قادره وبعدين دخل ايده من تحت البدي وقفش في بزازي وحلماتي وانا مغمضة عنيا ودايبه علي الاخر.. وبدا كسي يتبل وتنزل منه سوائل وانا بايدي بدات ادعك كسي من فوق البنطلون ..كنت عايزه ايدو التانية علي كسي بصيت جنبي لقيت زيكو ماسك ايد شادي ومدخلها جوه بنطلونه وشادي بيدعك زب زيكو!!! انا استغربت جدا ازاي زيكو يعمل كده قدامي المفروض انه ما يبينش ليا انه في علاقه مع اخويا

بدات اغمض عيني واتخيل ان اخويا وانا وزيكو في اوضه واحده و على سرير واحد وزيكو نازل فينا نيك... بعد شويه زيكو خرج ايده من بزازي ونزلها تحت عند كسي وبدا يدعك في كسي من جوه البنطلون وانا ماسكه ايده وهو بيفرك فيه بصوابعه جامد جدا امممممم وانا كاتمة صوتي بالعافيه ونزلت شهوتي على ايده أكتر من مره ولما بصيت جنبي لقيت زيكو حاطط ايده التانية تحت طيظ شادي بيبعبصه من جوا الهدوم وشادي بيحرك طيزه علي ايد زيكو ولسه بيلعب في زبو وانا كان نفسي العب أنا كمان في زب زيكو بس كنت خايفه.....
فجاة الفيلم خلص ونور السينما اشتغل واحنا كنا سرحانين!!
وفي لحظه بقى كل واحد فينا قاعد باحترامه على الكرسي بتاعه ولا كان في اي حاجه حصلت وانا دماغي سرحانه وبفكر و هاموت واعرف هو زيكو بيفكر في ايه؟ عشان يخليني اشوف اللي حصل ده بينه وبين شادي؟ بس انا كنت متاكده بنسبه كبيره ان زيكو وشادي متفقين لانه مش هيعمل معايا كده قدامه من غير ما يخاف حتى لو كان شادي خول وبينيكه ...
خلصنا وخرجنا من السينما وروحنا البيت ساعتها زيكو وما كانش قادر خالص وكان عايز ينام .. واضح انه من بعد الخروجه وتعب النيكتين اللي ناكهم لي انا وشادي خلصو عليه خالص..
زيكو: شادي انا عايز انام في اوضه لوحدي
شادي: لا انت لازم تنام جنبي
زيكو (غمز لشادي):معلش عشان خاطري سيبني انام لوحدي انا تعبان من اليوم ده وبعدين انت بترفص وانت نايم
"ضحكنا وبعدين شادي وافق في الاخر لما فهم ان زيكو خلصان خالص" وانا طبعا شوفته وهو بيغمز وفهمت...

انا كنت تعبانه اوي بعد اللي حصل في السينما وما كنتش قادره انام من غير زب زيكو ..كنت لازم اتناك النهارده قبل ما انام. حاولت اني العب في كسي واخرج عسلي وارتاح بس ما قدرتش كنت محتاجه زب كبير يفشخ كسي زي زب زيكو يدخل كله جوه كسي ويطفي ناره اممممممم
ولما جبت اخري قررت اني هتسحب وهاروح له وهو نايم في اوضته و اتناك منه ... وفعلا خرجت ورحت لزيكو وكنت لابسه قميص نوم قصير مبين رجولي وفخادي كلها ونص صدري بره ..لقيت زيكو نايم بالبوكسر بس وزبو كان منتصب لدرجه انه كان خارج جزء منه من البوكسر.. طلعت على السرير ورحت بلساني على زب زيكو من فوق البوكسر وهو لسه نايم ومش حاسس بيا او يمكن كان حاسس بس ما تحركش مش عارفه ... مديت ايدي ونزلت البوكسر تحت عشان يظهر قدامي حبيبي اللي نفسي فيه.. مسكت زوبرو امص والحس فيه بلساني وانزل على بيوضه واطلع على راسو وادخل بضانه في بوقي رغم انه بوقي صغير وزبو كبير ولكن كنت بحاول... زيكو صحي من النوم وبص وقال
ايه المفاجاه دي يا ياسمين دي احلى مره في حياتي اصحى فيها من النوم .. الاقي حبيبتي قاعده تمصلي زبي
انا :انا عايزاك
قعد زيكو على السرير وشدني وسحبني خلاني نايمه فوقو وانا ماسكه زبو وهو مد ايده علي كسي ..و بوسنا بعض بوس عنيف جدا زيكو قطع شفايفي من كتر البوس ومص اللسان وما فيش دقيقه واحده بقينا احنا الاثنين عريانين.. زيكو قالي مصي زبي و هاتي كسك على وشي وفعلا لفيت جسمي وبقيت نايمه فوقه بكسي وواخذين وضع 360 وهو بيلحس وبيمص في كسي حلو اوي لدرجه اني خلاص حسيت اني هانزل على وشه بس كنت محتاجه زبه أكتر وانا كمان كنت بمص زبه وبدعكه بكل قوتي.
انا: زيكووو ش قادره نيكني دلوقتي حالا.
كأن زيكو ما صدق سمعها و قام من مكانه ونيمني على طرف السرير وخلي رجلي برا ووقف عالارض وحط زبو الكبير على باب كسي و قبل ما يدخل زبه بثانيه باب الاوضه اتفتح!
ودخل شادي وهو شايف اخته قدامه عريانه و فاتحه كسها لزب صاحبه
طبعا انا وزيكو اتخضينا جدا من اللي حصل لاننا ما كناش نتوقع ان شادي ممكن يدخل علينا.
شادي: ايه اللي انتم بتعملوه ده انت ازاي يا زيكو ادخلك بيتي واستأمنك علي اختي و تعمل فيها كده
وغمز بعينه لزيكو بس انا شوفته وفهمت وزيكو كمان فهم وقرر يمثل معاه الكدبه
زيكو: انا اسف يا شادي انا ضعفت وهي كمان ضعفت واللي اتكسر ممكن يتصلح.
لقيت شادي بيقرب علينا على السرير وبيقول لي: عجبك كده يا شرموطه ضيعتي نفسك بالرخيص
لقيتني بدون تفكير برد عليه بمنتهى الشجاعه : ايه انت هتمثل انا شايفاك النهارده وانت بتتناك من زيكو
لقيت زيكو وشادي هما الاتنين تنحو والدهشه ظهرت على وشهم وشادي اتلخبط في الكلام وقال حاجات مش مفهومه وانا حسيت ان رجعتلي السيطرة علي الموقف ورجعت قوة شخصيتي تاني قدام اخويا
لكن زيكو فضل ساكت لحظات واخذ نفس عميق وبدأ يتكلم
بصي يا ياسمين معنى انك شفتي اخوكي وهو بيتناك منى من غير ما تدخلي ومن غير ما تقولي لي انك مبسوطه وعايزاني زي ما انا كمان عايزك والا ماكونتيش جيتي تاني دلوقتي طلبتي مني انيكك ..وانا اللي طلبت من شادي انه يسيبني ادخلك الحمام لانه بيحبك وعايزك تتمتي زيو بالظبط
لقيت شادي طلع موبايل وقال لي ايوه انا كنت موافق وصورتكم كمان ولقيته بيوريني فيديو مع زيكو وانا بتناك منه في الحمام !!!! كان فيديو يهيج جدا بعد ما شفت الفيديو بدات دموعي تنزل وحسيت اني اتكسرت لقيت زيكو قرب عليا واخدني في حضنه و صدري في صدره ومسح دموعي من على عيني وباسني بوسه طويله وقال لي يا حبيبتي ما تقلقيش الفيديو ده مع اخوكي بس مش معايا وده لان اخوكي بيحبك زي ما انا بحبك بالضبط وما حدش فينا يقدر يضرك او يؤذيكي احنا نفسنا انك تكوني مبسوطه و انا كل اللي عايزه انك انت واخوكي تكونوا مبسوطين.
وبعدين قام وقف وبص على زبه وقال: وعنتر ده هو اللي هايبسطكم .
ما قدرتش اكتم ضحكتي وشادي كمان ضحك و الجو فك
شادي ايوه بقى هو ده الكلام انا عايز اتناك دلوقت حالا مع اختي على السرير ...
بصلي زيكو وقال لي: ايه رايك اخليه يدخل معنا النيكه دي (وغمزلي)
بصيت لشادي وقلت له: تعالي ياخول
زيكو:مص زبي وبلو كويس قبل ما يدخل كس اختك .
بسرعه قلع شادي هدومه وبقى عريان هو كمان و طلع معانا على السرير ونزل مص في زب زيكو. كان بيمص باحترافيه جدا لدرجه انا زيكو كان هيجيب لبنه وقاله : كفايه مص .. طلع شادي زب زيكو من بقه ونام زيكو فوقي وحط شادي بايده زب زيكو على باب كسي ودخله نزل زيكو بجسمه وهو نايم فوقي وبدا يتحرك وينيك فيا وواحده واحده سرعته زادت وفضل يضربه في كسي جامد بزبه وانا اه اه اااااااااااااه مش قادره مش قادرررررره لاااااااالاء يا زيكو يخرب بيتك.. وهو ولا هنا زبه مقطع كسي ..ولقيت اخويا طالع بيلعب في بزازي وانا خلاص كنت هجيب بس زيكو قالي متجيبيش دلوقتي لسه السهرة طويله وخرج زبه من كسي عشان ما جيبش وبعدين قعد على السرير وقال لي: مش عايزه تمتعي طيزك
فرحت اوي انه هيفتح طيزي وقولتله : نفسي اوي يا حبيبيييييي
نمت على بطني فوق رجلين زيكو و مسك طيزي و قعد يبعبص فيها وقال لي شادي يجيب الكريم بتاعه الي بيتناك بيه
بدا شادي وزيكو بعد ما دهنو ايدهم بالكريم يلعبوا في طيزي وخرمي و يبعبصوني اووووي فيها و يفتحوها ودخلو صابع في التاني في التالت ...خرم طيزي وسع وانا في عالم تاني من المتعه واهات كتير طلعت مني مع آلام خفيفه يسيطر عليها احساسي بالنشوه
لقيتني بدون ارادتي بقول لشادي: افتح طيزي يا شادي عشان زيكو ينيكهاااا افتح خرم اختك يا حبيبتي عشان عشيقها يمتعهاااا ... لحد ما خرم طيزي وسع ونام زيكو على ظهره وقال لي: اقعدي علي زبي بظهرك (وضع الكاوجيرل)
ركبت بطيزي علي زب زيكو وحشز زبه في خرمي هييييححححح وبدات اتحرك واطلع وانزل على زبه بحركات خفيفه وانا حاسه بالم لحد ما بدات اتعود على زب زيكو وبدا يدخل ويخرج بالتدريج اكتر واكتر لحد ما دخل كله وانا مش قادره اتحرك من الالم .. رفع زيكو طيظي بايديه الإتنين وبدا هو اللي يخرج ويدخل زبه بالراحه في الاول وبعدين حركته زادت جدا ونزل نيك في طيزي وانا ااااااااااه يا زيكو اه اه اه براحه طيزى هتنفجرررررر حرام عليك يا متوحش .. اه اه اه اه ااااااااه مش ممكن زبك كبير اوي يالهوووي اااه اح احححححح (كنت بصرخ من المتعه) وكنت حاسه بسخونه زبه و هو في اعماق طيظي احساس روووعه
زيكو: خرم طيظك حلو اوي و دافي اوي ومكيف زبي اااح
كانت حركته سريعه لدرجه ان بزازي كانت بتتحرك زي الجيلي وانا راكبه زبو ..وفجاه لقيت شادي واقف قدام وشي وزبه صغير اوي
قلت له : عايز ايه ؟!
شادي: مصي زبي انا عمري ما حد مص زبي و نفسي اجرب
لقيت زيكو حرك ايده و بيمسك بزازي وهو بينيكني وقالي مصي لاخوكي يا ياسمين
مسكت زبه الصغير ودخلت كله جوه بقى وهو كمان مسك بزازي وكسي ولعب فيهم
زيكو: خرم طيزك جميله اوي نفسي زبي يفضل فيه طول العمر ..
وانا: مش قادره كمان اسرع يا زيكو اسرع دخله كله في طيزي اااه ااااااه كمااان وكنت بتكلم و زب اخويا وبيوضه كلها جوه بقي بمصله فيهم جامد وحسيت من ايد اخويا اللي بتلعب في كسي لن خلاص عسلي هينزل .. ولقيت زيكو وهو كمان بيقول: هاجيب هاجيب لبني كله في طيزززك..
اخويا كمان قال لي: انا هانزل لبن .. و احنا التلاته جسمنا اترعش في وقت واحد وجيبنا شهوتنا مع بعض في نفس الوقت وطيزي بقيت غرقانه بلبن زيكو الكتير واخويا جاب لبن قليل اوي نزل كله جوه بوقي وبلعته.
ريحنا شويه وبعدين لقيت اخويا بيقول يلا بقى يا زيكو ريحني انا كمان زي ما ريحت اختي
زيكو: طيب وكس اختك مين يريحوا
شادي: مالكش دعوه انا هتصرف.. نامي ياسمين على ظهرك ..
نمت على ضهري وفتحت رجلي .و نام شادي علي بطنه و بوقه علي كسي نازل فيه مص ولحس وفتح طيزو لزيكو عشان ينيكو وفعلا بدا ينيك فيه نيك عنيف جدا وكان شادي بيتالم وبيخرج المه في لحس كسي ومصه حلو اوي وكان بيعض فيه من كتر الالم ..وانا ما عدتش قادره ونزلت عسليه للمره الثانيه على وش اخويا وزيكو نزل لبن في طيز شادي واترمي على السرير مش قادر كمان اخويا اترمي جنبه على السرير نام على بطنه وانا حاولت اقوم لقيتني دايخه ومش قادره و رميت نفسي فوق جسمهم هما الاتنين.. ونمنا عريانين للصبح .
صحيت تاني يوم وانا طيزى بتوجعنى جدا لقيت نفسي نايمه فوق شادي وزيكو وهما الإتنين نعسانين مسكت زب زيكو وبوسته و بصيت على زب اخويا اللي كان عيل صغير بالنسبه لزيكو بس بوسته هو كمان وقلت شكرا ليكم متعتوني جدا امبارح.. وبعدين صحوا الإتنين من النوم لقوني مجهزه ليهم احلى فطار و قلت له افطروا وانتم عريانين كده احنا عايزين نقضي الايام اللي جايه كلها متعه.
زيكو: انا حاسس اني هعيش الباقي من الاسبوعين دول اني ملك وانت اميرتي.. وبعدين بص لشادي وقاله: وانت الخادم الامين بتاعنا
قعدنا نضحك كلنا و اتفقنا ان كل يوم انا وشادي نتناك من زيكو و هنقضيها خروجات ودلع وكانوا احلى اسبوعين في حياتي قبل ما نسافر انا واخويا.

انتهت القصه .. اتمنى اعرف ارائكم وتقيمكم وشكرا لكم على القراءه واتمنى أكون وصلتكم لاقصى درجات الاستمتاع شكرا

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 06-12-2019 في 10:32 AM.
قديم 06-05-2019, 11:02 PM
قديم 06-05-2019, 11:02 PM
 
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر
أنجذب لـ : بايسكشوال
مشاركات : 806

نسوانجي متميز

الإقامة : مصر
المشاركات : 806
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : بايسكشوال
حب الكس و الطيز غير متصل

افتراضي رد : قصة: الخول خلاني انيك اخته

بدايه رهيبه تسلم
قديم 06-06-2019, 12:22 AM
قديم 06-06-2019, 12:22 AM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 97

نسوانجي نشيط

المشاركات : 97
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
IM LOVE SEX غير متصل

افتراضي رد : قصة: الخول خلاني انيك اخته

كمل يافنان
قديم 06-06-2019, 01:03 AM
قديم 06-06-2019, 01:03 AM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 174

نسوانجي مميز

المشاركات : 174
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Zeko زيكو غير متصل

افتراضي رد : قصة: الخول خلاني انيك اخته

اقتباس:
الكاتب : حب الكس و الطيز عرض المشاركة
بدايه رهيبه تسلم
شكرا لمرورك ياغالي
قديم 06-06-2019, 01:03 AM
قديم 06-06-2019, 01:03 AM
 
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 174

نسوانجي مميز

المشاركات : 174
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Zeko زيكو غير متصل

افتراضي رد : قصة: الخول خلاني انيك اخته

اقتباس:
الكاتب : IM LOVE SEX عرض المشاركة
كمل يافنان
شكرا لمرورك
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
موقع نسوانجى خلانى انيك اختى ((حقيقى )) M7md.mido قصص سكس المحارم 25 03-13-2020 01:24 PM
مكتملة فتي الدليفراي من ثلاثة اجزاء Bosy17 الخواطر و القصص غير الجنسيه 25 09-10-2019 02:41 PM
الفقر خلاني انيك ماما الملك ال قصص سكس المحارم 23 07-07-2019 11:17 PM
قصة: الخول خلاني انيك اخته الجزء التاني Zeko زيكو قصص سكس عربي 2 06-06-2019 07:24 PM
هوا خلاني انيك زوجيتوة الطيار طاير قصص سكس عربي 6 12-24-2016 07:03 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
خول اخته, شعرايه, شعرة كسها
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 11:31 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


اه ونهادسکسیقصص سيكس وتلقيح زوجتي من زب الفحل قواد الزقازيققصص سكس الام الارمله وبناتها واختهاقصتي مع جيراني مينا وامه و اخته و زوجتهقصص سكس زوجة خاليصورسوالب بلبس حريميزبربرازيلي طويلقصص سكس نسوان تكسر عين جوزها وتنيكه بزب صناعيقصص عرب نار محدثه ومكتمله site:bfchelovechek.ruنكت سكس نسوانجسِكِسِ اثُانَيَ فَ وَاحُدِةِ زُبّ كِبّيَرَقصص اخرس ياسافل سكستفريش كس يجننصور سكس كابل نسوانجي منتدياتقصص نيك للمرهقاتقصص سكس من غرب السودانصور بنات اسيويات تشرب وسكى ساحقزوجتي خلتني بنوتي site:foto-randewu.ruقصص عنف من السائق ع منتدى نسوانجي كامله وعربقصص سكس زوجته مها ومنيرة سحاقية فينيك نسوانجي صورسك عذرا تدخل الزبر كسها لاول مره 0قصص سكس سالب بنوتي جديدهقصه نيك الدكتورة الممحونةقصص ديوث وعبودية فى الزمالك نسوانجى site:forum.lazest.ruاتمنا.انيك.ولد.سيلفي بنوته نسوانجي عرب سكس قصص ترجيته ينيكنيمحارم حماة ارملة شرموتة وجوز بنتها قصص سكسزوجي زبه تخين في ليلة الدخلهصور دكتور نسا نسونجىكانت عضلات كسي تنقبضطيزك بالكرباجقصة سكس مصور سلوة وجلالقصص كس مرات الجنيني والباشاقصص سكس بنت تتناك علي الوقفقصص نيك دخله شويه شويهقصص سكس بحب الزبينقصص وصور نيك وساحق محارمقصة سكس ريان ومجديصورسكس متحركه أفنديناقصة نيك مع حبقلبيكبيرخالصxnxxشراميت وزن كبير مصرىقصص ناكو ماماقصص نسوانجي حفلات سحاقية طويلةماما من الطلاق الى الشرمطة منتديات نسوانجيمبادل الزب يجننطيز رشيدة نسوانجيقصص سكس زوجات وازواج شراميط متسلسله الارشيفنسوانجي قصص نيك محارم (انا وعمتي ونيك الطيز)قصص سكس ر سم التاتوصور سكس موظفات برونو ‏HDقصص سكس منتديات ام زيادقصص سكس باتمانقصص سكس مع زوجة الخضار قسكس نسو كبلصورلحس.تحت.مقعدرويه نيكني وافشخنيسكس قصص نيك بتاعي مصرينيك صديقتي نسوانجيقصص جنسيه زوجتي تصرحني وتجيب عشيقه ينيكه اماميقصص محارم مع خالتي حمديهبنات تمص في حفلهقصص سكس مرات صاحب الشغل الملفايةصور كلسونات مراتيقصص سكس رغده مع ابن الجران قصص ناكني من طيزي الملظلظهسكس ندىزوجتي مستحيه وتشتي نيك قثصعشقي لنيك الطيزصور كساسصور بزاز مدهونه بالزيت/tags.php?tag=%C2+%CA%DE%ED%ED%E3+%D3%E3%DA%C9كساس منتديات عشق العراقxnxx مصريات 20نسونجىنكت خالتي في خرم طيزها الضيققصة نيك ناكوني انا وبنتي وحملت من الرجال